Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Sedan 6/8. Jag vidareutbildar mig inte inom mitt område så jag tror att de är lite strängare då...

• mooogn

Nej, hon har inte ringt än...

Ska nog gå och handla nu. Sambon hämtar barnen i skolan så jag kan ta det hyfsat lugnt.

• mooogn

Nu ringde hon! Hon skulle prata med förskolerektorn (hon är själv bara biträdande) men det lät som om jag kunde få fortsätta att vara tjänstledig

Nu ska jag knalla iväg till Coop på lätta steg

• mooogn

Hej nyår07! Vad kul att höra av dig igen Går det bra för er?

• mooogn

50 dagar är ju ingenting!!

...Ja, jag SKA gå till affären!...

• mooogn

I'm baaack!

nyår07: Du kanske redan använder listor men annars är det ett bra knep; alltså att lista allt man ska göra. Det känns sååå bra att stryka efter hand!

• mooogn

Jag är effektiv när jag handlar! Iaf när jag handlar mat...

• mooogn
    Så kan man väl inte göra?!

Min pappas familj är inte särskilt förtjusta i att byta presenter och juklappar så de har ingått en pakt med min bror att inte göra det. Jag vägrar ingå i den pakten!
    Pärlplattan skrev 2007-11-05 17:09:34 följande:
    Hej tråden!Jag har just fått veta. Vi ska bara köpa en julklapp till någon i familjen (makens alltså för det är där vi ska fira jul). Funderar på skilsmässa direkt... Jag är väldigt konservativ julfirare och det är knappt att jag hunnit återhämta mig efter den fullständiga chocken när Arne Weise slutade presentera julen och så det här. Tur att jag redan är deprimerad. Då blir det inte värre.
    Nu ska vi snart äta currypudrad fisksoppa, creme fraiche med vitlök och "mögligt bröd" d.v.s. smördegs-"längder" fyllda med riven ost (präst och parmesan), persilja och vitlök. MUMS!
  • mooogn

anneliec: Jisses!! Jag förstår att du är arg!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4