Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Jag lovar att köra försiktigt! Sömmerskan kör ifrån Borås så fort hon slutat jobba och hon sa också till mig att köra försiktigt. Får väl hälsa henne detsamma *S*

• mooogn

Jag blev visst hippad..!

Skriver om det när jag är piggare (men jag kan säga att mina vänner känner mig skrämmande bra! )

• mooogn

Nu sparkar jag upp tråden! (Alltså pluggar jag och försöker smita ifrån... ).

Min möhippa var precis så där lugn och mysig som jag visste att en ev. hippa skulle bli! Jag och mina vänner är inte sådana som skulle spöka ut den blivande bruden, fylla henne med alkohol och skicka ut henne på sta'n. En ful slöja fick jag iofs men vi höll oss inomhus med den. "Förnedringen" bestod av att behöva sy på symaskin (om ni visste hur mycket jag hatar det så skulle ni förstå varför de valde det...). Fick knåpa ihop ett örngott till sambon, som han kommer få på festen. Dekorerade även örngottet. Resten av fredagkvällen bestod av prat och god mat.

På lördag morgon åkte vi till Norrköping (där vi lärde känna varandra på gymnasiet) och fick thai-massage. Sedan gick vi till vår gamla skola och jag tvingades att sjunga smöriga låtar som sedan filmades... Vi avslutade med lite lunch skildes sedan åt. Det var jättemysigt och jag blev väldigt rörd av att mina vänner åkt långt för att fira mig

Klänningen hade fortfarande inga blixtlås... Men den blir fin

• mooogn

Ja, nu närmar det sig!! Ikväll har vi bokat "bröllopsresa". Barnens riktiga farmor tar barnen efter nyår så vi blir barnlediga. Den 2/1 åker vi och övernattar två nätter på hotell i Gbg. Den 4/1 åker vi på långweekend på Aspa herrgård. Tyvärr serverade de inte afternoon tea den helgen men som kompensation fick vi en minisvit till priset av ett dubbelrum

Jag tog kort på klänningen. Tycker du att jag ska lägga upp det...?

Vad har du ändrat på klänningen??

• mooogn

Jo just det, tyllen ska klippas upp och bli lite fluffigare.

Nä, tillbaka till studierna!

• mooogn

Hahaha, men Mimmi som är så söööt!

Nej, tråden är lite inaktiv just nu

• mooogn

Men jag är ju inte heller här; jag pluggar ju!

20071231 skrev 2007-11-20 22:11:29 följande:
    Springer ner i tvättstugan...Right back!
  • mooogn

...Och du pratar med dig själv... Har du sökt hjälp för det?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4