Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
Tja!
Hjälp nu får jag panik... Har också varit förlova i ca en månad men har inte planerat alls, är imponerad Lina_K
Vi hade tänkt gifta oss i Augusti nästa år och jag var ganska lugn tills jag kom till denna sida och inser att vi ligger efter ganska ordentligt....
Vart ska ni gifta er tjejer? Tips o ideèr? Behöver verkligen prata bröllop....
Här kan jag hänga ibland också, kul!
Gräddnos Maja
Ni får ta reda på de ställen som fortfarande är lediga i augusti, googla på bara! Det är nog lite i sista minuten att få tag på nåt, så skynda bara med att boka ställe och kyrka (om ni ska gifta er i kyrkan), och om ni ska ha catering förstås, men annars behöver du inte känna dig stressad. Vi gifter oss på midsommarafton, lokal är bokad, ringar är bestämda och smed är anlitad, vi har planerat meny, köpt tyg till klänningen och börjat köpa saker till bordsdekorationerna. Men annars har vi det mesta kvar, t ex inbjudningskorten, men hela våren ligger ju framför oss!
gräddnos maja
lokal + kyrka är prio nu. Det andra fixar sig!
Hej!
Jag är ny här! Vi ska gifta oss i mars och kom väl på det för någon vecka sedan... Har prel bokat lokal, förberett inbjudningskort (texten inte klar pga att vi inte har planerat klart ännu..) & beställt klänning från Kina... Längre har vi inte kommit. Det löser sig väl ändå
BT fika för Stockholmsbrudar
Mitziemoe
Godisråttan
Jag vill också komma. Jag kan behöva ventilera lite....
BT fika för Stockholmsbrudar
Mitziemoe
Godisråttan
Indiebrud
Tja!
Ja jag skulle gärna också hänga på en fika.... behöver verkligen prata med några som är insatta :)
Nu har jag tjatat på killen min att han måste hjälpa mig o han har faktiskt varit inne på bröllopstorgets hemsida idag, lönar sig att tjata lite :) Nu kanske vi kan komma någon vart....