• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

bromma kyrka(vit gammal stenkyrka) och Ängby slott(ett rosa slott!!!)

Om det blir någon fika kan väl alla skriva upp sig på en lista eller vad tycker ni?

• blendie

Den kyrkan är jättefin, där döptes min dotter! Vad är det för lista? jag är gärna på och fikar. KRAM.

• Liten liten kanin
    Officiell fikalista :
    Liten liten kanin
  • blendie

Nu har jag varit och inhandlat min klänning och det är världens absolut vackraste brudklänning, när jag väll hade satt på mig den så känndes det som om jag aldrig ville ta av mig den!
    Det var en helt underbar känsla! jag är så lycklig, KRAM.

• MaddeW

Godisråttan:

Vi ska också ha festen på Ängby!
    (det blev inte Bromma kyrka pga deras regler ang att gå med sin pappa i gången) Vi valde att gifta oss i Lovö kyrka - jättefin!
    Fast vi hinner före! -vi gifter oss i mars!

• Humlanekerö
    blendie skrev 2007-11-28 22:06:56 följande:
    Nu har jag varit och inhandlat min klänning och det är världens absolut vackraste brudklänning, när jag väll hade satt på mig den så känndes det som om jag aldrig ville ta av mig den!Det var en helt underbar känsla! jag är så lycklig, KRAM.
    Men gud vad kul!Bilder,bilder?!
  • blendie

Just nu finns inga bilder, men jag ska försöka sätta in det!

• blendie

Förresten hur blir det med fikat?

• Godisråttan
    MaddeW skrev 2007-11-28 22:15:02 följande:
    Godisråttan:Vi ska också ha festen på Ängby! (det blev inte Bromma kyrka pga deras regler ang att gå med sin pappa i gången) Vi valde att gifta oss i Lovö kyrka - jättefin!Fast vi hinner före! -vi gifter oss i mars!
    Åhhh va kul då får du berätta hur ängby skötte sig?Hur gör ni med mat och dryck?Hur mån ga gäster?Ska du med på fikat?
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008