• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • MaddeW

Hej godisråttan!
    Vi ska ha catering. blir nog från abcmatresan, de verkar bra + har mkt bra priser! Dryck köper vi troligen från tyskland.
    det får vara max 66 gäster. men det blir ju svårt att bara bjuda 66st, några tackar rimligen nej. Så vi får bjuda 70st! -tack till slottsfrun!

• Godisråttan
    MaddeW skrev 2007-11-29 10:06:09 följande:
    Hej godisråttan!Vi ska ha catering. blir nog från abcmatresan, de verkar bra + har mkt bra priser! Dryck köper vi troligen från tyskland. det får vara max 66 gäster. men det blir ju svårt att bara bjuda 66st, några tackar rimligen nej. Så vi får bjuda 70st! -tack till slottsfrun!
    Kommer du på bt fikat?
  • blendie

Nu har mina skor kommit, ska hämta dom i eftermiddag!
    kram kram

• Godisråttan
    blendie skrev 2007-11-29 10:44:10 följande:
    Nu har mina skor kommit, ska hämta dom i eftermiddag!kram kram
    Åhhh så kul!Bild?Jag är ute efter några sköna skor men som ändå är fina.
  • blendie

Har inte riktigt koll på det här med att sätta in bilder! Men jag har beställt dom ifrån brandons. Dom hade mycket fina sor! mina är dom i brudskokategorin, dom sista med 10 cm klack!

• Godisråttan
    blendie skrev 2007-11-29 11:08:23 följande:
    [citat]
    Har inte riktigt koll på det här med att sätta in bilder! Men jag har beställt dom ifrån brandons. Dom hade mycket fina sor! mina är dom i brudskokategorin, dom sista med 10 cm klack!
    [/citat
    Åhhhhh så fina!Kan du inte ta med dom på bt fikat?Funderar på sådana också.
  • Godisråttan
    MaddeW skrev 2007-11-29 10:06:09 följande:
    Hej godisråttan!Vi ska ha catering. blir nog från abcmatresan, de verkar bra + har mkt bra priser! Dryck köper vi troligen från tyskland. det får vara max 66 gäster. men det blir ju svårt att bara bjuda 66st, några tackar rimligen nej. Så vi får bjuda 70st! -tack till slottsfrun!
    ja de hade ju bra priser.har mailat dem nu
    Kommer du med på bt fika?
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008