• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • matteve

JAAA, jag vill!! Skulle vara kul att kolla lite på papper.. Jag velar jättemycket när det gäller designen på våra kort!

• blendie

Hänger gärna på, bara jag hinner med er! hur länge tror ni att ni blir kvar? kan inte vara där förns vid 17.00 , eftersom jag jobbar till 16.30

• matteve

Du hinner säkert med... jag behöver nog inte stressa iaf! Vi får väl se imorgon, men det känns som om vi har mycket att babbla om!

• Liten liten kanin

matteve - Ja jag oxå! Tänk att det ska vara så svårt, haha! Just nu är jag på jakt efter brunt papper, men det verkar omöjligt att hitta! Hoppas på den här affären.
    Och blendie - såklart du hinner! Jag kanske oxå blir lite sen.
    Vad kul, jag riktigt längtar nu!

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Jag ska till djursjukhuset imorgon kl 14 med min älskade vovve. Hon har alla tecken som tyder på livmodersinflammation och hon är 9 år och då betyder de att de måste ta bort limodern och äggstockarna,alltså en riskfylld operation...Hon har opererats förr pga cancer och har även ett blåsljud på hjärtat så då är operation riskfyllt..usch ..flåt om jag svammlar men allt känns jättejobbigt!Jag kommer på fikat om allt går bra på undersökningen.

• Mitziemoe
    Godisråttan

Hoppas att det går bra med vovvsingen imorgon! Ska hålla tummarna!
    Hoppas att vi får träffa dig imorgon!

*styrkekramar*
  • blendie

Hej godisråttan, va jobbigt jag har oxå en vovve med blåsljud som vi ska ta ultraljud på för att se hur stort det är förhoppningsvis kan hon leva i flera år till mede rätt medecin!

Hoppas att allt går bra!
    kram.

• Godisråttan

tack mitzimoe och blendie!
    jo de kan leva med blåsljud, speciellt om det är ett litet. Vi har gjort ultraljud på henne.Stackars lillan hon råkar ut för allt!Hon är så fantastisk och jag kan bara inte se ett liv utan henne.. flåt om jag drar ner er braiga stämning här

• blendie

Godisråttan, det är ingen fara alls! vad är det för vovve du har?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008