• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Liten liten kanin

Hej blendie! Vad synd att du inte kunde komma, vi spanade och spanade efter dig. Himlans kul, vi blev kvar till halv sju. Tack ni andra för en trevlig fika! Och blendie, jag är på nästa vecka!!! :)

• Mitziemoe

Hej tjejer!

Tack för en trevlig fika! Va superskoj att träffa er!

Va synd att du inte kunde komma Blendie men som sagt nästa vecka kan vi ju köra igen..*ler*

• matteve

Aaa, tjejor, supertrevligt! En moderator, en godisråtta, en liten liten kanin, en indiebrud.. å så jag, det var en härlig blandning!

Men klart vi kör nästa vecka! Ska bli kul att träffa dig med då blendie, å alla andra som vill, så klart. Om det är någon som vill så kanske vi kan kolla på papper till inbjudningskort då också?

• Lilla My

Superkul att träffa er tjejer! Jag ses gärna igen.

Hann ni kolla på nåt papper Matteve och lilla kanin?

• Godisråttan

Tack för en trevlig fika girls!
    Om vi ses för att köpa papper så kan vi ju fika i gamla stan. Det är ju mysigt om vi ändå ska till Ljunggrens?De har bra utbud!Mycket stämplar och olika papper och glitter(såklart) till embossingen

• Liten liten kanin

Nope, de stängde 1800... Tänkte gå förbi imorrn efter jobbet å kika. Fika nästa vecka, jaaaaa! Å då tittar jag gärna oxå på papper, för då har jag väl ångrat mig igen, haha! Det finns för mycket att välja mellan!
    Godnatt allihop! / Kanin som ska gå upp 0500 imorrn...

• Godisråttan

Åh jag är så glad att det inte var livmoderinflammation!Det hade varit sååå jobbigt med en till operation för mitt hjärta..

Matteve
    FANTASTISK ring!!

• matteve

haha, tack Godisråttan! Förstår att du är lättad vad gäller ditt lilla hjärta

Ja, jag är på iaf. Ska bli kul att kolla lite papper. Å gamla stan låter ju mysigt! Julmarknaden är igång med, eller hur?

Ps. Tänkte ändra mitt nick något så alldeles radikalt som till mattseve, jag menar så ni inte får en chock sen!

• Mitziemoe
    Matteve

Håller med Godisråttan din ring är helt underbar!!!

Jag ska försöka att vara förberedd på ditt byte...*ler*

Litenlitenkanin

Usch för att gå upp så tidigt...*hehe*
  • blendie

Hej tjejer ! ved roligt att ni hade trevligt.
    Godisråttan va allt bra med vovvsingen?
    Jag är så sotis på er som varit och fika så jag tänker föreslå måndag direkt som nästa fikadag! fasr för mig spelar det inte direkt någon roll vilken dag det blir, har inget inbokat nästa vecka!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008