• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Liten liten kanin

Hejhej!
    Nu har jag inhandlat papper å sidanband å snoddar och gud vet allt till inbjudningskorten. Hittade jättefina ljusrosa färdigvikta (och lagom storlek) kort på Kreatima, å då finns det kuvert i exakt samma kulör. Men bara köpt lite av varje, måste ju testa lite först! Å sen kanske vi kikar i gamla stan nästa vecka ju... Om jag kan följa med dvs, kan måndag och tisdag bara. Eller förmiddag onsdag och torsdag.

Fy vad skojsigt det är att läsa era inlägg nu när jag har träffat några av er!!! Ser fram emot nästa gång!

• matteve

Åh, jag vill också!! Blev det dyrt? Så svårt att veta vad som är dyrt och inte, men Panduro ska tydligenvara bland de värsta när det gäller priser. Vill nog också dra en sväng dit, men det får nog vänta till nästa vecka. Ska bli kul att kolla den inne i gamla stan med!!

Det är så sjukt, men jag får typ en pirrande känsla i magen när jag tänker på att göra inbjudningskort! Ska bli otroligt kul

Å Lilla My, diggar ditt nya nick!

• matteve

Men tjejer... vad säger ni om tisdag då?

• Liten liten kanin

Alltså jag vet inte om det är dyrt för jag har ingenting att jämföra med... 5 st förvikta kort kostade 27:-. 5 kuvert i samma färg (finns en hel massa färger att välja på) kostade 21:-. Men de hade hur mycket olika papper och grejer som helst att välja mellan. Jag hittade en tapet där oxå som jag föll för, fick med mig en provremsa hem, men den kostar 425:-/rullen å då får man 10m! Jag behöver ju bara några dm till dekoration... Haha, det får gå bort.

• Liten liten kanin

Gärna tisdag för mig! slutar jobba vid 1400 så närsomhelst efter det.

• Godisråttan

Jag kan också tisdag. Jag har lite flextid så jag kan gå tidigare. kl 15.00 vid ljunggrens?

• matteve

Jag kan vilken tid som helst i princip. Är kanske kul om det inte blir för sent heller!

Hur har ni andra det?!

• matteve

Oj! Ja.. svårt när man inte vet! Tycker att Godisråttans 2kr/st lät fruktansvärt bra! Så du betalade typ 5,50:-, det är väl ganska normalpris eller? Men Frågan är väl också hur många man ska göra.. Jag kanske måste göra 80! Så det kan bli dyrt...

Liten liten kanin skrev 2007-12-05 17:58:50 följande:

Alltså jag vet inte om det är dyrt för jag har ingenting att jämföra med... 5 st förvikta kort kostade 27:-. 5 kuvert i samma färg (finns en hel massa färger att välja på) kostade 21:-. Men de hade hur mycket olika papper och grejer som helst att välja mellan. Jag hittade en tapet där oxå som jag föll för, fick med mig en provremsa hem, men den kostar 425:-/rullen å då får man 10m! Jag behöver ju bara några dm till dekoration... Haha, det får gå bort.
  • Liten liten kanin

Ja fy 17, det drar ju iväg när man ska ha många!
    Ja men ska vi göra en officiell fikalista då?

Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl. 1500.
    Liten liten kanin (som inte vet var Ljunggrens ligger, haha!)
    matt(s)eve
    Godisråttan

• matteve

hahahaha

Liten liten kanin skrev 2007-12-05 18:19:00 följande:

Ja fy 17, det drar ju iväg när man ska ha många! Ja men ska vi göra en officiell fikalista då? Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl. 1500.Liten liten kanin (som inte vet var Ljunggrens ligger, haha!)matt(s)eve Godisråttan
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008