• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan
    blendie skrev 2007-12-06 15:19:06 följande:
    jag har tänkt att gå med min lillebror!one woman show- helt klart.
    sött att gå med lillbrorsan
  • blendie

han är ju inte så liten längre(21) men lillebror är han allt!

• Lilla My

För mig är det otänkbart att gå in med någon annan än min blivande man. Men vi kan lämna brudöverlämningsdebatten utanför den här tråden, tycker jag.

matteve skrev 2007-12-06 15:18:59 följande:
    Slår det er ibland extra mycket, att ni verkligen ska gifta er?! Visst är det en cool känsla??!!
    Jag vet, visst är det coolt?!
  • 0205

tittar ni på heroes btw? jag är såld.

• Liten liten kanin

Haha, nu har jag läst ikapp från igår. Jag trodde Ljunggrens var caféförslaget, haha! Vilken koll man har på stan va?

Matteve: Jaaaaaaaaaaa det bara slår mig ibland oxå! Det är en så jäkla häftig känsla!

0205: Jupp, en till Heroes-såld här! Tyckte det lät skitfånigt när jag hörde talas om serien, men nu kan jag inte slita mig! Hoppas bara den inte spårar ur typ som Lost gjorde... :-O

• Liten liten kanin

Nähä, hur gör man sån gubbe då..? :-0 kanske...

• Liten liten kanin

Hahahaha, jag ger upp!

Ska förresten gå in med blivande mannen. Vi hade tänkt pappa först, men har ångrat oss. Håller med dig Lilla My, vi låter bli själva debatten...

• Liten liten kanin

Kolla, här sitter jag och pratar med mig själv!

Nähä, om man ska gå och kolla hur det går för Baileys-tryfflarna som ligger och stelnar i kylen. Mmmmm...

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2007-12-06 18:01:14 följande:

Kolla, här sitter jag och pratar med mig själv! Nähä, om man ska gå och kolla hur det går för Baileys-tryfflarna som ligger och stelnar i kylen. Mmmmm...
    Åhhh gör du egna?Låter gott!
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008