Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
jag har köpt tärnklänning och klänning till vår toastmadame nu
Weeeehhh!Nu känns det nära! Jättefina axelbandslösa till knäna i guld champagne. Ska jag mixa buketten till färgen på deras klänningar nu eller?
Ååå vad fint Godisråttan! Ja det är väl en bra ide? Hade ni nåt färgtema innan?
Jag har precis bokat cateringfirman och mitt hår och make-up! Guuuud vad kul det är att fixa med allt!
Mitziemoe - tack, jo, blir väl "datorlös" ett tag framöver, men pappas dator kan man ju alltid gå in och checka lite på.
Godisråttan - åh, vad spännande!!! Låter supersnyggt! Har du bilder Låter också snyggt att mixa buketten lite, så det blir lite enhet i det hela. Champagne är ju en ruskigt snygg färg!
Lilla lilla kanin - JAG MED! Ska bli så kul! (ska plugga hela dagen, fast det är min födelsedag , så då tycker jag att jag faktiskt får ta morgondagen som en softar-dag med fika och inbjudningspyssel!)
Förresten, var ska vi ses? Ska vi gå tillsammans till Ljunggrens eller mötas där?
hahahaha, Liten liten kanin ska det ju vara.. inte Lilla lilla kanin! (tänkte på en barnsaga! )
Åh! Vad blev det för catering?! Å make-up? *nyfiken i en strut*
Ååååh, grattis på födelsedagen matteve!!!! Självaste Nobeldagen på min ära!
Jag har bokat en tjej som heter Emma Reimerth i Uppsala, hon är inte frisör utan gör håruppsättningar och make-up. En av mina vänner hade henne förra sommaren och var sjukt nöjd! Lyssnar tydligen noga på ens önskemål och anpassar sig därefter. Blir inte lätt med mig, vet inte hur jag vill ha håret ju, haha!
Vi skulle väl ses utanför Ljunggrens? Jag har kollat upp adressen å allt, Köpmangatan 3! Men vi kan ses vid tunnelbanan annars.
Å cateringen heter Cajsas kök. men det är ju i Uppsala det går av stapeln, remember? Ifall du tänkte på tips till er menar jag.
Förresten, var ska vi ses? Ska vi gå tillsammans till Ljunggrens eller mötas där?
[/citat]
Vi ses på Ljunggrens tycker jag och de som kommer senare kan gå till cafeet. Lite tokigt att ses vid tbanan då alla inte åker tbana(som latmasken jag själv)
Grattis Matteve! Vad jobbigt att datorn är sönder. Får lite perspektiv på mitt eget teknikkrångel... Min ipod dog igårkväll och går inte att starta. Men det vore ju ännu jobbigare om datorn också dog.
Jo, just det. Priser på kort och sånt på vanlig bokhandel:
160x160 7kr/st (Det format Godisråttan hade, tror jag)
Kuvert 165x165 7 kr/st (Passar till 160-korten)
A5 dubbelt kort 9kr/st
A6 dubbelt kort 5 kr/st
Placeringsskort dubbelt 2 kr
Kuverrt till kostar 3-7 kr och om man köper minst 50 av samma får man 20% rabatt.
Kan ju vara bra att ha i huvudet när man kollar priser på Ljunggrens imorgon.