Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
Hej hopp!!!
Jag lever jag åxå... Däremot har jag åkt på en dum förkylning...*muttrar*
Hoppas att ni andra har hållt er friska!!
Jag är med på fika i januari!!! Längtar redan juh... *hehe*
God Jul, tjejer!
Jag får jullov idag klockan 17, sen ska jag bara ligga på soffan och läsa julklappsböcker och äta knäck.
Ha ett superskönt jullov och kramar till er alla!
GOD JUL!
Såg att de hade champangeglas för 1 kr/st på IKEA nu. Kanske borde åka dit... (Om ni minns vårt porslinsproblem).
1:-/st det e ju inte helt fel...Låter som en bra idé tycker jag..*ler*
Hej tjejer! Hoppas julen varit snäll mot er.
Jag är på väg ner till Kreatima för att skära till inlagorna till inbjudningskorten. Såg att de har en sån där monster"sax" som man får låna! Snart ska de skickas!!! Spännande!
Kram på er!
Hallå på er!
Håller på med bröllopshemsida. Måste vara klar innan 14 februari antar jag... Börjar känna mig smått strassad med allt men det fixar sig ju Tror man blir lite extra hysterisk av detta forum och alla planeringstabeller i bröllopstidningar
När ska vi fika?Var inte gamla stan bra? Då kan jag köpa resten av inbjudningskorten, inlagorna och kuverten.
Liten liten kanin skrev 2007-12-28 11:57:26 följande:
Godisråttan - Vi har ju lixom snott din idé, så vi skickar dem den 13:e februari ju... Tja, snart å snart... Jo men det är snart! Herregud, inte ens 7 månader till bröllopet! Gaaaaahh... Måste nog gå å planera lite till! Hihi!
Halva BT ska skicka sina inbjudningar den dagen, så du behöver int oroa dig att du har snott idén
Liten liten kanin skrev 2007-12-28 15:28:10 följande: