Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
GodisråttanDu e fin som du är jag håller med dom andra!!!
[/citat]
Tack men jag har faktiskt gått upp nästan 10 kg efter jag träffade min drömprins då han hela tiden övertygar mig jag är vakraste kvinnan i världen,fyyy så tröttsamnt att höra! hihi
Måste allafall gå ner 6 kg till bröllopet!Det borde jag kunna. Jag ska strypa kvällsgodisätandet helt i januari. Börja med nyttiga teer på kvällarna jippihh
Tack... det är alltid skönt att få höra lite hur andra tycker. Jag visade matt och han älskade det!!
Godisråttan (ahem, jag menar Nyttoråttan ) Ja, bandet är köpt på Panduro! Jag köpte lite olika, för jag hittade inget bredare som jag tyckte om. Jag var på ohlssons tyger med... Hade glömt bort att jag skulle prova att klippa som du visade - ska prova det sen!
Mitziemoe - låter ju superbra!! Matt kommer ju på onsdag, å då ska vi ta tag i fotograf bland annat. Lika bra att passa på!
Stor kram till er alla - ha en bra dag!
Mitziemoe - tack!!
Ja, eller har hon någon hemsida eller liknande?
godisråttan
Snart är det dags för att beställa drageérna, har du bestämt dig för vilketn färg?
HA EN UNDERBAR HELG ALLA!
Är ingen tull, företaget ligger i England.
Frakten är runt 200 kr och om det blir tre st: jag, en annan tjej o du som ska beställa så delar vi ju på frakten så det blir ca 65 kr var.
Sen beror det ju på hur många drageer du vill ha. Det är ca 400 st i varje förpackning (jag ska ha två st.
De guldiga o silvriga kostar ca 100 kr per förpackning.
De röda, rosa o pastell färgade kostar ca 50 kr per förpackning.
Någon annan som är sugen att vara med? Choklad drageer som man kan dekorera med eller ge i favours.
www.chocolatetradingco.com/search.asp&Keyword=dragees
åh! jättefina ju... kan man få tänka lite på det? Min blivande kommer på onsdag, så att jag kan prata med honom! Men skulle nog hjärte gärna (hihi) vara med och beställa!
hihi... javisst. Vi ska beställa i mitten av jan ungefär så det finns gott om tid o tänka