• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

Vad säger ni om tisdag nästa vecka tjejjer?

0205
    när var det vi skulle beställa godiset?Kanske jag kan ge dig pengar på nästa BT träff om du kommer?

• matteve

Åh, säg till innan ni ska beställa hjärtan, för jag vill också vara med!!

Jag kan nog inte fika nästa vecka - jag har två tentor som jag inte har pluggat så mycket till. Matt har ju varit här i tre veckor och mormor gick bort efter Nyår. Blev ganska mycket på en gång, men men.

Längtar efter att få börja med inbjudningskorten nu, men det blir ju efter tentorna. :) Hur går det för er alla?

• Godisråttan

Matteve
    Beklagar sorgen. Så hemskt när sådant händer

Kan ni andra fika tisdag?

• Liten liten kanin

Matteve, vad jobbigt. Jag är ledsen.

Jag kan inte på tisdag. Just nu är jag hemma med 39 graders feber å om jag blir frisk ska jag vara på Arlanda hela långa dan på studiebesök på tisdag...
    Ons, tors eller fre funkar för mig.

• Mitziemoe
    Matteve

Beklagar sorgen! *kramar om*

Jag tror inte att jag kan på tisdag men ska kolla det närmare!!! Vill ju följa med!
  • Godisråttan
    Mitziemoe skrev 2008-01-09 14:02:10 följande:
    MatteveBeklagar sorgen! *kramar om*Jag tror inte att jag kan på tisdag men ska kolla det närmare!!! Vill ju följa med!
    När kan fröken då?
  • Mitziemoe

*haha*

Måste kolla mitt schema har glömt det på jobbet. Men har jag tur så e jag ledig på tisdag!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-09 13:54:05 följande:

Matteve, vad jobbigt. Jag är ledsen.Jag kan inte på tisdag. Just nu är jag hemma med 39 graders feber å om jag blir frisk ska jag vara på Arlanda hela långa dan på studiebesök på tisdag...Ons, tors eller fre funkar för mig.
    Jag kan alla dagar förutom mån och fredag.
  • matteve

Tack så mycket. Ni e söta :)

Förresten tjejer, kanal 4+ kl. 21 ikväll - ett nytt program om bröllop!! Spännande :)

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008