• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Lilla My

Kan alla dagar nästa vecka utom onsdag och tisdag före fem.

• matteve

Men.. ska vi säga någon dag? Torsdag? Aja, skriver upp mig iaf!

Officiell fikalista:
    matteve

• Liten liten kanin

Äh, vad 17 jag kan inte torsdag juh ser jag nu... Gud vad jag är virrig.
    Ok, nytt förslag: Tisdag efter 1800 så borde alla kunna?

• matteve

Låter kanon! Åh, ska bli så kul att äntligen få ägna lite tid till planeringen! Jag har klarat av båda tentorna nu, så på fredag är det klänningsprovande som gäller!

• Godisråttan

Jag kan inte så sent Kan ni inte tidigare någon dag?

• Liten liten kanin

Fredag tidigare då? Vi ger inte upp!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-23 10:51:13 följande:

Fredag tidigare då? Vi ger inte upp!
    Har jour på jobbet på fredag
  • Liten liten kanin

Nu i helgen eller nästa helg? Den här helgen kan jag lördag, nästa helg närsom!
    Matteve: Måste göra lite smygreklam för Drottninggatans brud och fest på Drottningg 81. Jag köpte min klänning där och de är såååå trevliga och hjälpsamma! Har tyvärr tråkigare erfarenheter från andra butiker. Dessutom var de billigast på min klänning! Jag beställde ju min ur katalog så jag vet inte hur stort deras utbud är i butiken , men klart värt att gå dit bara för bemötandet! Lycka till, gud så spännande!!!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-23 12:49:29 följande:

Nu i helgen eller nästa helg? Den här helgen kan jag lördag, nästa helg närsom!Matteve: Måste göra lite smygreklam för Drottninggatans brud och fest på Drottningg 81. Jag köpte min klänning där och de är såååå trevliga och hjälpsamma! Har tyvärr tråkigare erfarenheter från andra butiker. Dessutom var de billigast på min klänning! Jag beställde ju min ur katalog så jag vet inte hur stort deras utbud är i butiken , men klart värt att gå dit bara för bemötandet! Lycka till, gud så spännande!!!
    Vad kul!

Ska vi boka nästa helg lördag då?
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008