• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Liten liten kanin

Lilla My: Ja jäklar, glömde det! Ok, näst efter färgtemat är mannen viktigast!

• matteve

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH! Har precis lämnat in mitt uppsats. Var bara tvungen att avreagera mig.

Hmm... torsdag är mormors begravning, så det går inte för mig, men jag får väl haka på någon annan gång?

Å tjejer - klart färgtemat.

• matteve

Hahaha.. "mitt uppsats". Jag har skrivit hela morgonen, så ursäkta

• Godisråttan

Men då tar vi en dag alla kan! Får kanske skjuta på det en vecka till då?Jag kan inte fredag och lördag.

• matteve

Nästa vecka kan jag vilken dag som helst! :)

• 0205

Godisråttan

Jag tycker vi gör så att vi ser hur många som ska vara med o beställa o sen ser vi hur mycket frakten blir per person. Sen beroende på hur många påsar man ska ha, o vilken färg, räknar vi ut totalkostanden per person o sen sätter ni in det på mitt konto o sen BESTÄLLER JAG tjoohooo snart har vi dem hos oss

Vilka ska ha, och hur många och i vilken färg?

• Liten liten kanin

0205: Jättebra ide! Tack för att du orkar fixa! Jag vill som sagt ha en påse rosa hjärtan, tack. Hoppas de inte är FÖR goda för då kommer jag ha ätit upp alla när dagen D kommer...
    Nästa vecka kan jag alla dagar utom måndag!

• matteve

0205: Ett paket silver och ett paket guld med hjärtan, tack! Så glad att du hittade dom - såå söta!

• Godisråttan

Ett paket med silverhjärtan tack

• Godisråttan

jag kan nog också alla dagar nästa vecka tror jag

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008