Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
Nu har jag också haft möte med fotografen OBS!Kompispriser
Secretboxbilerna(högupplösta bilder på cdromskiva) + makeup 500:-
Bröllopsbilderna 100 bilder i album,En fotobok, 10 förstoringar, en dold hemsida med alla foton, allt på cd rom skiva + att hon är med hela bröllopet(hon är gäst så på kvällen blir det engångskameror) Hon kommer foto mig när jag blir fixad och innan vigseln med mina hundar och sedan i kyrkan och gästerna efteråt och sedan åker jag och mannen iväg med henne. 4000:-
Kanon va?
Godisråttan, vad kul det är ju ett SUPERbra pris!!! Blir säkert jättelyckat!
0205, jag funderar oxå på att vara med och beställa. Var ju väldigt bra priser! Jättesöta rosa hjärtan till vårat rosa och bruna bröllop!
Vi kanske hinner ses oxå innan mitten på januari, för det blir väl fler "fikor" eller vad säger ni tjejer? Svårt det här året för mig dock...
Kram på er!
Vi kanske hinner ses oxå innan mitten på januari, för det blir väl fler "fikor" eller vad säger ni tjejer? Svårt det här året för mig dock...Kram på er!
[/citat]
Ja klart vi gör!Kan väl ta en fika i januari någon gång. Jag måste börja göra våra inbjudningskort. De ska ju skickas 13 feb. Så kanske i gamla stan igen?
Godisråttan, vi har snott din idé och ska oxå skicka våra inbjudningar så de är framme den 14:e februari... Tyckte det var så himla gulligt, och så vill vi att de kommer ut i väldigt god tid innan alla bokar upp sina semestrar. Hope you don´t mind...
Liten liten kanin skrev 2007-12-18 10:39:32 följande:
Lever ni tjejjer?
Jajemen
Letar efter bröllop frisyr inspiration
Jag lever oxå, haha!
0205, jag letar oxå frisyr! Finns ju en miljard bilder på nätet, men inte hittat DEN än... Om någon sitter och håller på bilder på brudar med utsläppt hår, mittbena och diadem/tiara så fram med dem!!! Det är ditåt det lutar just nu.
För övrigt är det inte så dyrt med en meter sidenband till prov-inbjudningskort, men när man har bestämt sig och helt plötsligt ska ha 60 meter... Ujujuj...
60 meter? 1 meter per kort?
Jag lever, som ni ser, också, men det är knappt såhär i julstressen.
Bara jag som tycker att julen kommer lika olägligt varje år?
Njäe inte en meter per kort men ska ha på både inbjudningarna och festprogrammen. Fy 17, det drar iväg fort.
Precis hemkommen från jobbet å nu är jag ledig ändå tills på torsdag! Vad skönt det känns! Hoppas ni inte stressar alltför mycket inför julen (Lilla My, det låter oroväckande! ). Jag har för en gångs skull varit ute i tid med de få klappar jag ska köpa. Börjar man bli vuxen månne?