• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • matteve

Lilla My: Åhh, vad jobbigt.. hoppas att det ordnar sig.

Jag vet inte om jag kommer att kunna fika nästa vecka, men vi kan väl se längre fram... Min Matt åker hem på tisdag :( och sen är det dags för tentor. Gahh!

Välkommen Kakan Mascha! Jag gifter mig den 9 augusti här i Sthlm - längtar! :)

• Mitziemoe

Välkommen Kakan Mascha

Jag gifter mig den 5 juli...

Matteve

Va trist att han åker hem igen... När kommer han nästa gång?

• Liten liten kanin

Hej Kakan Mascha och välkommen! Jag gifter mig den 26:e juli, i Uppsala eftersom vi båda kommer därifrån. Men fikar gör vi BT:are här i Sthlm!!!
    Vi kanske får skjuta på fikat till veckan efter nästa då. Då kommer jag ta med ett färdigt inbjudningskort å visa! Tror det blev ganska bra!
    Det är I ÅR det händer tjejer!!!

• Lilla My

Vi hade 31:a juli, den dagen vi träffades första gången, som datum. Tyvärr är det 80-årskalas i släkten samma vecka (antagligen helgen innan). Så kan det gå när man inte berättar för alla involverde fem år i förväg... Om vi bara hade tagit ett datum så hade det kanske inte gjort så mycket eftersom vi ändå inte har några definitiva bokningar eller har betalt depositioner och liknande, men det känns så himmla tråkigt. Jag känner inte ens för att sätta ett nytt datum. Blää, jag struntar i plannering ett tag nu. (Men jag lär ju inte hålla mig ifrån BT...)

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-03 17:59:56 följande:

Vi kanske får skjuta på fikat till veckan efter nästa då.
    Ja då skjuter vi på fikat om det passar er bättre. Ju fler som kommer desto roligare
  • DetOrdnarSig

Liten liten kanin skrev 2007-12-20 18:30:23 följande:

För övrigt är det inte så dyrt med en meter sidenband till prov-inbjudningskort, men när man har bestämt sig och helt plötsligt ska ha 60 meter... Ujujuj...
    Jag konstaterade exakt samma sak och började jämföra priser och det slutade med att jag beställde på ebay. Det blev ca. 90 kr för 68 meter. Helt sjukt att det kan vara billigare att beställa från USA än vad man kan hitta här hemma. Snabb var han också. 30/12 beställde jag och det kom fram igår.
  • Lilla My
    DetOrdnarSig skrev 2008-01-08 09:59:50 följande:
    Jag konstaterade exakt samma sak och började jämföra priser och det slutade med att jag beställde på ebay. Det blev ca. 90 kr för 68 meter. Helt sjukt att det kan vara billigare att beställa från USA än vad man kan hitta här hemma. Snabb var han också. 30/12 beställde jag och det kom fram igår.
    Inklusive frakt och allt? Det är ju jättebra!
  • DetOrdnarSig

Lilla My skrev 2008-01-08 12:50:15 följande:

Inklusive frakt och allt? Det är ju jättebra!
    Japp, $7.99 för bandet, $6:50 för frakten. Beställde här: stores.ebay.com/mangomart
  • Liten liten kanin

Åååå, tack för tipset!!! Ska genast kolla!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008