• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • matteve

Oj, men Mitziemoe - det måste vara en vän, släkting, eller kompis till en kompis eller något?! Det är väl omöjligt att få någon för det priset... eller? Det kanske fortfarande finns hopp!

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Har lite panik!Jag gifter mig snart ju!!!Weeeehhhh!!!!Vill bara dessa tråkmånader ska gå och i januari börjar dieten på allvar!Ni MÅSTE stoppa mig när jag tar onyttigheter på fikorna!!Lova??Klänningen ska beställas i februari o secret boxen fotas 1 mars Dududu(ingångsmarchen)ryser

• Liten liten kanin

Hahaha, jadå Godisråttan jag lovar att försöka hindra dig om du vill. Men å andra sidan tycker jag du är jättefin som du är. Gud vad spännande, du är först ut av oss (vad jag vet iaf)!

• matteve

Hahaha, håller med Liten liten kanin!

Jag vill också gifta mig! Jag menar, jag ska ju det, men det är för lång tid kvar!! Jag pratade med Matt igår, och om jag ska få flytta dit (och ha alla papper klara) efter smekmånaden, så måste vi gifta oss borgerligt nu ganska snart. För att få igång den långa processen...

Å snart kommer han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONSDAG!

• 0205

Flytta vart?

matteve skrev 2007-12-13 11:26:46 följande:
    Hahaha, håller med Liten liten kanin! Jag vill också gifta mig! Jag menar, jag ska ju det, men det är för lång tid kvar!! Jag pratade med Matt igår, och om jag ska få flytta dit (och ha alla papper klara) efter smekmånaden, så måste vi gifta oss borgerligt nu ganska snart. För att få igång den långa processen... Å snart kommer han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONSDAG!
  • Godisråttan
    matteve skrev 2007-12-13 22:24:20 följande:
    Hjälp mig tjejer!!! www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m2637787.htm...Vad tycker ni? Ni vet ju hur jag har tänkt mig inbjudningarna...0205: Jag flyttar till USA efter bröllopet!
    Jättefina!Kanon verkligen!De passar er!Stilrena och klassiska. Du kan ju variera bandet på dem med ett tjockare sidenband också. Jag har också det bandet du har på dem nu hemma. Köpt på Pandura va? Du kan ju också klippa så som jag visade dig på bandet. Det går fast de är så små Japp där slog du huvudet på spiken!
  • Mitziemoe

Hej tjejer!!!

Det är visserligen en kompis till en kompis men hon tar dom priserna av alla.

Hon jobbar inte som fotograf på heltid men ni ska se hennes bilder dom är helt underbara!!!

Hon heter Pia nånting..*Ler* kommer inte ihåg..mitt minne ni vet..*ler*

Ska kolla om hon kan ta secret box bilderna åxå...

Godisråttan

Du e fin som du är jag håller med dom andra!!!

• Liten liten kanin

Åååååå, matteve de är jättevackra!!! Vad kul att se resultatet av det du beskrev. Superfint med den där stämpeln! Visst är det kul att pyssla?
    Mina svindyra stämplar med initialerna fick inte det entusiastiska välkomnande som jag trott, m2b tycker fortfarande det blir finare med hjärtan... Jaja, stämplarna har vi ju alltid kvar.
    Snart ska jag iväg till jobbet. Ha en bra dag allihop!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008