• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Lilla My

Pratar vi lördagen den 2/2? Jag tror jag kan då....

• matteve

Liten liten kanin: Åh, tack! Ska kolla upp det, har inte varit där ännu

Å nästa lördag låter finemang för min del!

• Liten liten kanin

Ok!
    Officiell fikalista:
    Lördag 2 februari, kl???

Godisråttan
    Lilla My
    Matteve
    Liten liten kanin

Hurraaaa, nu blir det äntligen av!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-01-24 09:32:28 följande:

Ok!Officiell fikalista:Lördag 2 februari, kl???GodisråttanLilla MyMatteveLiten liten kaninHurraaaa, nu blir det äntligen av!
    Plats och tid?
  • Liten liten kanin

Vetekatten är ju alltid mysigt! Och alltid fullproppat... Nåt annat förslag?

• matteve

Åh, vad kul!! Ska försöka komma på ngt ställe... men vilken tid? Jag kan anytime!

• Mitziemoe

Hej tjejer!

Jag tror att jag kan nästa lördag!

Liten liten kanin

När jag var på Drottninggatan brud och fest så fick jag inte alls bra bemötande... Kanske beror på vem som jobbar... Några jag tyckte var supermysiga var tjejerna på Bridezilla o co I hägernäs...

• Liten liten kanin

Mitziemoe: Nä vad tråkigt! Ja det är klart, det kan ju bero på vem som jobbar. När jag har varit där så har det varit ägaren och en ung tjej.
    Vad kul, det verkar som att alla kan hittills! Ska vi säga kl 12 då, lördag den 2:a?

Godisråttan
    Lilla My
    Matteve
    Liten liten kanin
    Mitziemoe

• Mitziemoe
    Liten liten kanin

Ja det kändes som att jag inte kunde komma därifrån snabbt nog... Men men jag har ju min klänning nu så jag behöver inte oroa mig..*hehe*
  • Lilla My

Hoho, såg just att min senaste inlägg här var mit 500:de! Dags att skaffa ett liv...?

• Liten liten kanin

Ja 0205, kommer du?
    Jag sitter och lyssnar på Frank Sinatra - Come fly with me. Funderar på att dansa brudvalsen till den! Jag blir glad varje gång jag hör den!

• matteve

Tjejer.. vet ni vad jag tänkte på? Kan inte det här vara vackert att dekorera med? Små Swarovski kristaller? wedshop.se/index.asp&ArtNr=016-0001&catID=16

Kommer att hålla mig till chokladhjärtan, men tänk själva att se hur de gnistrar nedanför kandelabrarna??

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-25 01:11:12 följande:
    Tjejer.. vet ni vad jag tänkte på? Kan inte det här vara vackert att dekorera med? Små Swarovski kristaller? wedshop.se/index.aspKommer att hålla mig till chokladhjärtan, men tänk själva att se hur de gnistrar nedanför kandelabrarna??
    Åhhh så fantastiska!!!Ska köpa direkt!Tack!

Träffade cateringfirman och tårt tjejjen i fredags. Jag skulle få 4 provsmak till tårtan så jag tänkte att det skulle vara fyllningar endast ja ni vet..Men då hade hon gjort 4 små tårtor med blommor, glitter, sindenband i olika färger. De var såååå fina!Kan verkligen rekomendera denna tjej!Och bra priser har hon också o servicen är ju kanon. Vi ska ses en gång till innan bröllopet
  • Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-25 01:11:12 följande:
    Tjejer.. vet ni vad jag tänkte på? Kan inte det här vara vackert att dekorera med? Små Swarovski kristaller? wedshop.se/index.aspKommer att hålla mig till chokladhjärtan, men tänk själva att se hur de gnistrar nedanför kandelabrarna??
    Jag ska köpa!Är det någon som vill vara med och beställa?Frakten kostar 49:-
  • matteve

Nej, ska inte ha, men tänkte faktiskt på dig när jag såg det! Jag ska ju ha hjärtan...

Var å tittade på klänning idag!!! Och jag måste tyvärr hålla med Mitziemoe om drottninggatans Brud & fest - visst, hon var jättesöt. Men oj, vilka kommentarer! "Men Guuuuuud, du ser ut som en tant - det där kan du ta av på en gång. Ta av!!" Kanske borde tillägga att klänningen i fråga var en helt "vanlig" klänning, som min kompis bad mig prova Sen så fick man inte heller ta kort - men efter 10 minuter så ändrades visst den regeln! En tjej var där med sin mamma, och hon fick!! Aja, inga sura miner för det. Bröllopsbutiken på S:t Eriksgatan var underbara! Har inte bestämt mig än.. men har några favoriter.

Godisråttan skrev 2008-01-25 20:43:23 följande:
    Jag ska köpa!Är det någon som vill vara med och beställa?Frakten kostar 49:-
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008