• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Liten liten kanin

Tack för idag! Å vilken bra butik vi hittade! Här ska stämplas som aldrig förr!

• Lilla My

Ja, tack! Man får så bra perspektiv på saker när man pratar med er!

• matteve

Tack själv!! Kortet blev jättefint.. men istället för att ha en liten bild på oss "bakom" texten, så består hela framsidan av kortet, fast i ljusare ton. Jättecoolt! Får ta med och visa nästa gång

Nu ska jag sussa! Ha en bra dag imorgon!

• Godisråttan
    matteve skrev 2007-12-11 22:42:09 följande:
    Tack själv!! Kortet blev jättefint.. men istället för att ha en liten bild på oss "bakom" texten, så består hela framsidan av kortet, fast i ljusare ton. Jättecoolt! Får ta med och visa nästa gång Nu ska jag sussa! Ha en bra dag imorgon!
    Det låter jättesnyggt!
  • Mitziemoe

Godmorgon tjejer!!!

Va bra att ni hade det trevligt igår!!!

Nu så har vi bokat fotografen också! Känns så skönt att planeringen börjar gå framåt igen..*ler*

• Godisråttan
    Mitziemoe skrev 2007-12-12 09:11:23 följande:
    Godmorgon tjejer!!!Va bra att ni hade det trevligt igår!!!Nu så har vi bokat fotografen också! Känns så skönt att planeringen börjar gå framåt igen..*ler*
    Vad har ni beställt och vad betalar ni?
  • Mitziemoe
    Godisråttan skrev 2007-12-12 10:27:46 följande:
    Vad har ni beställt och vad betalar ni?
    Hon kommer att vara med oss hela dagen fram till 24.00 vi kommer få 20 tackkort + kuvert alla bilder på en cd-skiva sen kommer jag inte ihåg hur många kort det va i albumet.. ska kolla upp det... va något mer också men mitt minne *hehe* betalar 5000:- för det...
  • Godisråttan
    Mitziemoe skrev 2007-12-12 12:00:40 följande:
    Hon kommer att vara med oss hela dagen fram till 24.00 vi kommer få 20 tackkort + kuvert alla bilder på en cd-skiva sen kommer jag inte ihåg hur många kort det va i albumet.. ska kolla upp det... va något mer också men mitt minne *hehe* betalar 5000:- för det...
    Låter som ett bra pris!Vem är det du ska anlita?
  • MaddeW

Personligen tycker jag att fotograferna tar alldeles för mycket betalt! -vi ber en vän som är väldigt duktig att fotografera oss istället! I kyrkan & på festen fotar ju så många andra ändå!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008