Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
Lilla lilla kanin du gör bara ett litet "o", så här :- o så ska det funka!
Tjejer, jag ser redan fram emot tisdag.. vill handla materialet till mina inbjudningskort!!! Eller iaf lite olika sorter så man kan fixa å trixa lite hemma.
Liten liten kanin - har du börjat pyssla än? Du vet att du i så fall måste ta med och visa?! :-d
hahaha.. nu var det jag som inte kunde få till en smily
blendie
blev du nöjd med skorna?
Hahahaha, Matteve det gick inget vidare att visa hur man gör! Hihihi!
Ja jag kan absolut ta med och visa, har gjort 3 olika! Lite slarviga, men man ser tänket.
Godisråttan, ja jag provade från nåt recept jag hittat, men jag har missat nåt väsentligt. De skulle ha en halvtimme på sig att stelna, men nu har det gått 2 timmar å det ligger en iskall trögflytande chokladsmet i formen i kylen nu... Men den är god! En sked å lite godissug så är den borta på nolltid!
Sista försöket...
Hurra!!!!
0205 skrev 2007-12-06 16:54:40 följande:
Jag gillar The Office, men det sänds ju bara en gång i veckan! Kanske tur det?!
Lilla lilla kanin: vad kul det ska bli att få se! Jag hade gjort ett inbjudningskort i mörkbrunt (i mitt galleri), men tycker kanske att det verkar för mörkt. Dessutom så anser jag att det är såååå snyggt med avlångt smala kort. Men det kanske blir dyrare att göra med kuvert å sånt.
Jag behöver inspiration! Vaddå, märks det att jag ser fram emot Ljunggrens? Nähä.
Godmorgon tjejer!
Äntligen är det fredag