• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Godisråttan

kan ha varit inlagorna som kostade 2:- Men ni måste dit o titta allafall!De har mycket fina stämplar mm

• matteve

Ehm, ja, vi kanske ska glömma det där tipset jag sa om Ica Maxi och catering

• Mitziemoe

Hej hopp tjejer!

hmm.. jag är väl som litenlitenkanin jag vet inte heller vart det ligger nånstans...
    Jag kan komma med 90% säkerhet kan svara helt säkert imorgon eller på fredag...

Jag ringde min tärna idag efter att ha skickat ytterligare ett sms som jag inte fick nå svar på... Å hon säger att hon inte visste vad hon skulle svara... och att det hade varit så mkt på jobbet att hon inte han svara.. Men hallå klockan va kvart över åtta på kvällen när jag ringde... man kan väl iaf skriva att jag har lite mkt just nu så jag hör av mig när jag har tid... jag kanske överreagerar men endå...

Nä nu ska jag inte gnälla mer (ikväll iaf *hehe*)

Matteve

Oj... ja det va dyrt för en sån liten grej måste jag ju säga... Men va härligt att ni har köpt den första grejen!!!

Litenlitenkanin

Va härligt att du hittade papper!!! nu börjar ju jag bli stressad över det..*hehe*

Oj det här blev långt får nog ta å sluta nu..*flinar*

• Lilla My

Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl. 1500.
    Liten liten kanin (som inte vet var Ljunggrens ligger, haha!)
    matt(s)eve
    Godisråttan
    Lilla My (tidigare Indiebrud, som tror att Ljungrens ligger i Gamla Stan.)

Tills dess kan jag ta reda på vad olika papper och kuvert kostar på mitt jobb så kan vi skaffa oss en referensram för dyrt och billigt. (På mitt jobb är det antagligen billigt).

• matteve

Mitziemoe - vad tråkigt! Iofs vet jag själv hur jag kan vara med sms.. jag till och med glömmer att svara ibland! Men hoppas att ni kan gå å shoppa tillsammans snart då

Jag har än en gång fastnat på nätet (haha), och har kommit fram till att jag vill ha en 30-tals frisyr.. Sååå fina!! Det finns så mycket inspiration att hämta.

Dessutom ska jag försöka glömma den där 12500 kronors klänningen. Lika bra det. Kan ju lägga pengarna på något bättre.

• blendie

hej tjejer! vill oxå med och fika, men kan inte så tidigt!

• Lilla My

Du kan möta upp sen, när vi kopplar av med kaffe efter att ha botaniserat i pappersdjungeln.

• blendie

ja lilla my! går ni först till pappersdjungen, vilket passande namn du skaffat!

• matteve

Vad kul, blendie!!

Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl. 1500.
    Liten liten kanin (som inte vet var Ljunggrens ligger, haha!)
    matt(s)eve
    Godisråttan
    Lilla My (tidigare Indiebrud, som tror att Ljungrens ligger i Gamla Stan.)
    blendie (kommer senare till fikat)

• blendie

ja, jippie
    ljunggrens är det pappersstället?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008