• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Mitziemoe

Godmorgon tjejer!

På torsdag kan inte jag heller då ska vi på julgalan med jobbet... tror att jag är ledig tisdag och fredag nästa vecka... ska kolla det närmare när jag är på jobbet idag... vart lite byten av dagar och så...

Måste bara få gnälla av mig lite... Blir lite less på min tärna... hon är inte ett dugg intresserad av bröllopet... skickade ett sms till henne igår och skrev att vi snart måste åka och kolla efter klänning till henne eftersom att hon reser bort en månad i februari eller mars... Jag har ju inte ens fått nå svar på det....*muttrar* har en annan kompis som bryr sig mkt mer om hur det går än vad min tärna gör.. känns inte riktigt rätt...

Matteve

Hur gick det blev det någon caketopper igår???

• matteve

Vad tråkigt, men hon kanske inte har hunnit läsa messet, eller inte hann svara? Men det är klart, du känner väl till hur hon brukar vara. Hon kanske tycker som många andra runt omkring en, att det är massor av tid kvar! Jag har fått jättemånga reaktioner på att jag "redan" tittat på klänning! Det kan vara skönt att ha lite tid på sig att hitta den, och om det dessutom tar upp till 4 månader innan man får hem den till butiken för provning så!
    Men i alla fall, hoppas hon svarar idag, då! Jag menar, tärnor brukar ju tycka att det är kul att titta på klänning till sig själv, och vissa har en hel del tycka! Men det bir nog bra.

Caketoppern? Har beställt!! Sjukt att frakten för en liten liten gubbe, en arm, och två centimeters slöja, ska kosta 100 DKR från Danmark! Det kan ju knappt väga någonting! Men men, nu har vi officiellt köpt den första saken till vårt bröllop! Whoohoo!

• matteve

Å hjälp, vad många utropstecken det blev

• Godisråttan

Mitziemoe
    Jag tycker du ska fråga henne rakt ut om hon är glad över att vara tärna. Det kan ju vara så att hon inte riktigt förstått vilken ära det är Hon kanske tycker det är väldigt långt kvar?Talk to her!
    Jag hade en toastmadame förut som nästan skällde ut mig när jag frågade om hon ville bli vår toastmadame för det var ett sådant stort ansvar men ville ändå vara det men jag kände inte wow vad kul..till slut så kände både jag och min m2b att hon inte alls passade för uppgiften och vi har idag ingen kontakt. Den väninna jag frågade för 2 månader sedan började nästan gråta av lycka och blev verkligen superglad. Hon och jag träffas varje fredag för en fika och diskuerar bröllopet. Hon är fantastisk!

• blendie

Godisråttan-
    hur gick det med vovven?

• Godisråttan
    blendie skrev 2007-12-05 14:02:59 följande:
    Godisråttan-hur gick det med vovven?
    Jo det var inte livmoderinflammation allafall. Thank god! Har skickat urin på odling så jag får svar på torsdag förhoppningsviss ifall det är urinvägsinfektion..
  • blendie

Va skönt, då kan du ju slapna av lite !

• Lilla My

Nu heter jag Lilla My!
    /fd Indiebrud

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008