• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • Mitziemoe
    Godisråttan

Förstår precis hur du känner det! Och du ska inte be om ursäkt för något!!! Du får prata hur mkt du vill om det! *kramar om*
  • Godisråttan

jag har en amerikansk cockerspaniel som är 9år och en chihuahua som är 1 år.det är amrisen som är sjuk..mitt hjärta

• blendie

ÅHHH, jag har en 8-årig cavalier king charles spaniel! Jag känner verkligen med dig, håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra.
    Massa kramar!

• madicken73

Blendie , du vet att du inte går säker här på dagarna & kvällarna ......
    kram

• Godisråttan
    blendie skrev 2007-12-03 20:15:58 följande:
    ÅHHH, jag har en 8-årig cavalier king charles spaniel! Jag känner verkligen med dig, håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra.Massa kramar!
    De är jättesöta.

Hoppas för allt i världen det endast är urinvägsinfektion eller lite biverkningar av att hon löper..
  • blendie
    madicken73 skrev 2007-12-03 20:17:28 följande:
    Blendie , du vet att du inte går säker här på dagarna & kvällarna ......kram
    Fy vad du är jobbig! ska jag gå och va nervös hela tiden
  • Liten liten kanin

Godisråttan, lycka till imorrn! Fy vad jobbigt för dig. Hoppas på att få se dig på fikat. Kram!

• matteve

Godisråttan, vet hur det känns!

Vaknade mitt i natten av att min voffsing gjorde jättekonstiga ljud. Precis som inåtnysningar, fast hon kunde knappt andas, och det pågick i omgångar. Jätteläskigt, och man känner sig så maktlös. Hon är snart 10 år, så man blir lite skraj.

Men det kommer noggå bra - vi får hoppas på det bästa. Stor kram, och hoppas vi får se dig imorgon!

• blendie

Tjejer är det någon som är klar med festpogrammen?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008