• Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd var avstängd för svar.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • blendie

Okey! vad har du för dig då?När är det ni ska gifta er och var?

• Lilla My

Jag sitter och väntar på att sambon ska komma hem, han har varit på jobbgrej långt borta över dan.
    Vi ska gifta oss i Stockholm, exakt plats inte bestämt, och datum lutar åt 31/7.
    När och var för er?

• blendie

Vi gifter oss den 26 januari i solna kyrka! Har precis fått tag i mina drömmars klänning och är så lycklig

• Lilla My

Oj, det är ju snart. Hur är nerverna?
    Wow, berätta!

• blendie

Ja, alltså nu börjar det bli väldigt nervit, drömmer jätte ofta att nått går fel och är helt upprörd när jag vaknar! Sen misstänker jag att det eventuellt är möhippa i helgen, och det är jag väldigt nervös för!

• Lilla My

Usch, jag hade jättemycket stressdrömmar när jag skulle ha födelsedagsfest för ett tag sen. Vågar inte tänka på hur det ska gå inför bröllopet...

Möhippa ska ju vara kul! Eller har du utsatt kompisarna för elakheter på deras hippor och väntar dig att de ska ge igen, hihi?

• blendie

Nja, jag har nog varit ganska snäll! Vart i stockholm bor ni? hur gammal är du, själv är jag 28 år och vi bor i solna.

• Lilla My

Själv är jag livrädd för hippa. Jag tror de kommer tvinga mig att åka Fritt Fall på Grönan....
    Jag är 23 och bor på Söder.

• blendie

Är det du och din kille eller ha ni några barn?

• Lilla My

Det är bara vi. Min sambo är... (måste räkna efter) 26. Inga kids, eftersom jag fortfarande pluggar, men jag tjatar för att få skaffa katt.

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008