Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
Katter är ju jättegulliga! Själv har jag en hund och 2 barn, en på 7 år och en på 2 år! En tjej (Isabelle 7 år ) och
en liten kille( Pontus 2 år).Håller precis på att leta näbbkläder åt dom, men det är inte så lätt med isabelle eftersom allt måste se ut precis på ett visst sätt, det måste ju vara både fint och "coolt" suck!!! Men pontus ska vi ha tag på en kostym till.
Min sambo är rädd för att den ska håra och klösa på soffan!
Ah, hon är i den åldern. Kläder är viktigt för de små, fast man tänker inte på det. (Min syster är 11, och hon byter allt man köper i födelsedagspresent/julklapp).
Jag tycker det är så gulligt med små killar i kostym. Och om storasyster är med så ska det väl gå bra att vara näbb, fast han är så liten.
Är det ett stort bröllop?
Nej det är inte särskilt stort, vi blir väll runt 50 pers! Nu är det oxå så här att min lilla kille är av den absolut livligaste och busigaste sorten, så det blir spännande att se hur det går!
Han river väll hela kyrkan (i bästa fall vill säja) ha ha.
50 pers tycker jag verkar lagom. Mycket folk men ändå överskådligt....
Oj då! Hur ska ni lösa att få honom att vara (något sånär) lung under vigseln? Skicka till Farmor/Morfar?
Nu ska jag gå och lägga mig hos mina älsklingar och sova! Får se vad det blir för dröm i natt då.
SOV GOTT! Indiebrud, vi höres!
KRAM
Mormor har fått den stora äran att ta hand om pontus! ( hi hi).
Ska också sussa. Dröm inga bröllopscrashdrömamr inatt. Kram.
Godmorgon! någon här?
Hej tjejjer!
Vet ni att de har jättesjysta sallader på coffe house by george(och andra bakverk för de som gillar det )
Låter bra! det får nog bli både och för mig