Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd var avstängd för svar.
Ah, ok då vet jag! Jag hade inte hängt med om att det var i gamla stan ens, det var det jag frågade om
jo fast det är ju bra att veta var vi ska vara ifall man blir försenad..
Jag tänkte komma direkt till fikat eftersom jag jobbar till ca 16.00-16.30.Hur lång tid tror ni att det tar i pappers affären?
Sitter och kolla på hur mycket det skulle kosta att hyra porslin till festen... Det är ju galet, måste vara billigare att köpa en helt ny servis på IKEA.
vad är det för priser?
Det mesta ligger på 2-4 kr/del + moms. Det blir rätt mycker beräknat på 40 gäster som alla ska ha tallrik, assiett, vinglas, vattenglas, bestick..... De billigaste vinglasen kostar 19 kr för 6 stycken på IKEA.
Sånna här problem får man inte om man hyr en festlokal där porslinet ingår. Där fick vi för att våran lokal med takterass och utsikt över Söder kostar 0 kr.
Ja det blir ju en del penger! hos oss ingår porslin så det bekymret slipper vi .
Goooood morgon tjejer!
Det är Chokladkoppen och Kaffekoppen som ligger på Stortorget.. jag röstar på Kaffekoppen!!
Lilla My - skojar du? Är det genom cateringen du kollar? Du kanske får köpa din bröllopsservis då på amerikanskt vis (fast Ikea)
GOMORGON MATTEVE!
kaffekoppen låter jättebra, är det svårt att hitta dit?( är inte så bra på det där med att hitta!)
Nej, det ska inte vara så svårt! (Skönt att veta att det bara inte är jag som virrar runt i Sthlms stad. Varje gång jag frågar ngn så är det med 99% sannolikhet en göteborgare eller skåning som är på besök)
Det ligger på stortorget, så man kanske kan fråga om man inte hittar (ja, ngn svensk då och inte en turist!) Här finns liten info: www.stockholmgamlastan.se/attgora.php&id1=stortorget_20