Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Hej på er!!
Jag var med i de första trådarna här om bröstförstoring. Hette då Jengirl. Kanske någon känner igen mig?
Men hur som helst så har jag jag en fråga som jag hoppas få svar på .
Har det senaste dagarna fått ont i mitt högra bröst. Det värker och svider. Bröstet är inte hårt utan mjukt så kapselbildning kan det väl inte vara? Gör det ont om implantatet spricker? (har gelehallon). Eller får man räkna med värk när man har inlägg? Någon som har något liknande?
Hallå flisaaa!
Har du "gjort" brösten nyligen? I så kan det nog bero på det... jag hade ont till och från i mitt vänstra bröst säkert upp till 5-6 månader efter Op.
Hur det känns när det spricker vet jag inte, och hoppas att jag aldrig får erfara!
Jag ringde dit för att boka kosultationstid i början av aug. fick då tid runt 20 okt, men ställde upp mig på återbudslista.
Veckan efter ringde dom och jag fick tid i slutet av aug i stället. Allt kändes jättebra och jag bokade tid för operation direkt. Han kunde ta mig redan en vecka senare, men det kändes lite för fort så jag valde en tid i mitten av okt i stället.
Han sa att det brukar vara en del avbokningar efter sommaren.
Jag va ingen annanstans på konsultation.
Ang. stl. så visste jag inte hur mycket man skulle lägga in för att få önskad stl. Han pratade om att den vanligaste sålda bh stl är 75C och det skulle vara 400-450 och han uppskattade mina till 100/125 så ca 325/300 skulle vara lagom för att få det. Hade en liten stl skillnad.
Jag testade med ris hemma och tyckte det kändes JÄTTEstort, men efter en stund så vande jag mig. Gick hemma så mycket jag kunde med riset och efter ett tag va jag rädd att det skulle bli för litet och jag ringde och ökade till 350/325.
40 000:- kostade det och jag fick stanna över natten, vilket VERKLIGEN behövdes hade inte velat åka hem i det skicket man är direkt efter operation.
Resultatet blev iaf. än så länge 70E eller 75D om den är smal i mitten.
Det låter mycket större än vad det är, men dom känns konstigt nog inte särskillt stora. Hade inte velat ha dom mindre.
Lycka till med ditt val och fråga gärna om det är nått mer du undrar över.
Kram
Tack gabbe...
Låter ju jätte bra!!
Ska ringa dit nästa vecka!!!!
Ett ok pris tycker jag!
Men, vad valde du? gele`hallon eller?
Vad rekommenderade han dig att välja?
hur lång e du o vikt?
jag e 165cm o väger ca 58kg
ett inlägg på 400cc hade kanske varit lite mycket kanske?
har ca liten (platt) B nu,
låter jätte bra!
nu vet jag lite mer
Gott nytt år...
gabbe:
tittade på sidan (regga mig där oxså)
dom blev jätte fina!!
thailand 08:
funderar du på klinik i Göteborg?
Jag har hört mycket bra om Clas Lossing. .. Funderar själv på att op dom där!