Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Jag op:ade mig förra sommaren. Lade in 280cc, runda geléhallon. Gick från 65B/70A till 65E/70DD. Och nej, det ser inte ett dugg stort ut. Och jag är sååå nöjd!
kram från en av de gamla rävarna i denna tråd
Hejsan.
Är det någon som har tips om någon annan tejp?
Är lite överkänslig....
Jag funderar på att åka till thailand o göra en bröstförstoring har någon varit där eller om nån fått komplikationer. Vill göra fler saker så priset styr lite men kanske snålhet bedrar viset. Och vad jag förstår har dom silikon bara kanske bättre med koksalt åh djungel när man börjar kolla...nån som har erfarenhet...?
Gabbe,
jag klarade heller inte tejpen, så jag skippade den efter 3 veckor. Nu är tuttsen, hmmmm få se nu, 7,5 månad och ärren är jättefina ändå.
Kram kram
jag måste få svar!!! snälla någon svara!
Jag op i tisdags släta runda koksalt, under bröst. på höger sida går det bra men på vänster svider det jättemkt i såret. jag kan inte vända mig eller göra något för det gör så ont, det känns varmare än på höger sida men jag kan inte se något för förbandet är i vägen, har iallafall inte läckt genom det. känns som om det är kladdigt under förbandet, liksom som om det läcker eller kryper. allt ser bra ut utanpå förband. är detta normalt? är ju inte så länge sedan op men jag tycker det har blivit lite värre det senaste dygnet, och på hö sida känns det inte alls så. annars känner jag mig allmänt mörbultad är öm i hela överkroppen.
hur göra när man ska massera? jag fick nog aldrig någon beskrivning på det eller så var jag för drogad för att lyssna efter op.
usch börjar bli riktigt orolig, det skulle ju kunnat vara så bra om det var lika som på hö sida.
jossan,
jag tycker att du ska ringa kliniken och höra dig för! Även om varje bröst ska betraktas som en varsin separat operation så tycker inte jag det låter bra med varmt, svidigt och kladdigt. Jag gjorde min op. för snart 8 månader sedan, kommer ihåg att de var olika ömma, men det kändes inte som du beskriver.
Angående massagen kan jag inte ge dig något svar då jag har geléhallon med ruggad yta som inte skulle masseras.
Ring din klinik! Det är mitt råd.
Kram och lycka till.