• Sirili

Bröstförstoring 11

Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!

• Svar på tråden Bröstförstoring 11
  • gossis

ok...då är det nog kört att försöka hinna op sig innan bröllopet, vill ju vara relativt ihopläkt innan dess! Gifter mig 31 maj och ammar ju fortfarande...

gabbe skrev 2007-11-17 16:48:15 följande:
    Där jag opererade mig sa dom 6 mån efter avslutad amning.Jag slutade amma i april och opererade mig i okt.Kan fortfarande klämma ut nån droppe mjölk.
  • pickolina78

Sirili - FUSK! Haha.. Nä, skämt åsido. Blir lite avis. Jag har aldrig kunnat knäppa skjortor, västar, kavajer eller jackor.. Nu är det lättare än förr då många skjortor och västar är i strechiga material men oftast går det ändå inte eller så ser det ut som att knapparna ska ploppa loss vilken sekund som helst.. Men så har jag alltid upplevt det. Innan implantaten, med implantaten och nu efter implantaten. Men det är uppenbarligen väldigt olika det där.. Samma sak med tyngden, jag upplevde mina implantat rätt så tunga.

• pickolina78

Gällande Triumphs minimizers..

Dom är jättesköna men inte direkt förminskande. Däremot så är min PrimaDonna minimizer faktiskt lite förminskande.. Jag tycker att det är ganska skönt med en behå som gör klyftan lite mindre. Vill inte känna mig som en bystdrottning "all the time"..

Båda är i vilket fall sköna och snygga under kläderna..

• shakynose
    gossis skrev 2007-11-17 13:56:55 följande:
    såg ju nu att du redan skrivit var... Men hur mycket ska du lägga in, modell?
    Jag ska lägga in runda 275cc mellan profil, har liten c-kupa nu så jag ville inte fylla ut mer än så.
  • Sirili
    pickolina78 skrev 2007-11-18 13:49:53 följande:
    Sirili - FUSK! Haha.. Nä, skämt åsido. Blir lite avis. Jag har aldrig kunnat knäppa skjortor, västar, kavajer eller jackor.. Nu är det lättare än förr då många skjortor och västar är i strechiga material men oftast går det ändå inte eller så ser det ut som att knapparna ska ploppa loss vilken sekund som helst.. Men så har jag alltid upplevt det. Innan implantaten, med implantaten och nu efter implantaten. Men det är uppenbarligen väldigt olika det där.. Samma sak med tyngden, jag upplevde mina implantat rätt så tunga.
    Ja, såklart det är fusk - jag erkänner!! Ingenting äkta här inte!

Men som sagt - jag har aldrig haft problem med det du nämner, och mina bröst känns konstigt nog inte ett gram tyngre äm mina gamla - fast jag lagt in 375 ml silikon. Jag är 100% ärlig!

Så det är väl olika från person till person kan man ju konstatera.

**Kram**
  • Sirili
    gossis skrev 2007-11-17 14:00:16 följande:
    SiriliLutar mer och mer åt VK...10000 är mkt pengar men som sagt så är det viktigaste att man blir nöjd och att risken för komplikationer är mindre! Om man nu skulle råka ut för en kapselbildning, står dem för hela operationen då, om man tagit denna försäkring för 3000 kr? Vad säger dem om kvaliteén på hallongelé? En del säger livstidsgaranti och en del säger att de måste bytas ut efter 10-15 år...och att man måste gå på kontoll varje år för att se så att de är hela?
    Själv tycker jag personligen att 10 000:- är liiite pengar i det stora hela - det gäller ju iaf min kropp, och jag låter liksom inte "vem som helst" skära i mej precis.

Ang. kvalitén på sk "geléhallon" så har jag hört att de är de som ska hålla längst och bäst. Men eftersom de "bara" funjits i tytp 10 år, så finns det ju inga som haft dem längre tid som kan svara på det liksom.

Själv tog jag "soft touch" (de mjukaste geléhallonen), och de känns "naturligt" mjuka på mej, lagom fasta liksom. jag hade fasta bröst även innan op, och gillade formen på de jag hade, så den profil som Charles och jag valde på implantaten ser väldigt naturliga ut på mej, Charles har en otroligt bra blick för vilka slags implantat som passar ens kropp. sen är det ju mer upp till en själv att bestämma storleken. Jag valde som sagt 375 ml, jag fick 75DD/E och hade liten 75C innan op. Allt handlar ju om proportioner, hur man ser ut i övrigt - och på mej ser de helt normalstora ut, fast det LÅTER stort.

VK är ett bra val iaf! Lovar dej att du inte kommer att bli besviken iaf! Dessutom blir man behandlad som en prinsessa där typ - och det gör ju inte hela upplevelsen sämre precis! Värt varenda krona iaf!!

**Kram**
  • Sirili
    pickolina78 skrev 2007-11-18 13:52:37 följande:
    Gällande Triumphs minimizers..Dom är jättesköna men inte direkt förminskande. Däremot så är min PrimaDonna minimizer faktiskt lite förminskande.. Jag tycker att det är ganska skönt med en behå som gör klyftan lite mindre. Vill inte känna mig som en bystdrottning "all the time".. Båda är i vilket fall sköna och snygga under kläderna..
    Som sagt - tack för tips!

Är de bygelbh:ar båda 2 eller?...
  • pickolina78

Sirili - Ja det där verkar vara väldigt olika.. Jag har som sagt alltid haft dom "problemen", så det beror kanske på hur jag är byggd rent generellt. Jag vet inte.. Men jag har alltid fått ha västar, skjortor, jackor och dylikt uppknäppta över bysten. Tröjor har jag fått göra tvärtom med, sy in dom i midjan.. Hmm, samma sak med byxor när jag tänker efter.. Jag är nog lite för timglasformad för kläder helt enkelt.. En tjejkompis som har en rakare kropp kan sätta på sig vad som helst och allt passar. Blir lite avis ibland! I-landsproblem!.. Trodde att dom flesta som op till lite större bröst fick samma problem men ack så fel man kan ha..

Jappz, båda är byglisar.. Jag tycker att dom är supersköna och ger en väldigt snygg form. Båda mina är helkupor och utan sömmar, vilket gör att dom blir snygga under tycker jag. Den förminskande effekten får man pga att dom trycker isär brösten lite vilket gör att det blir mindre put och mindre klyfta. Det ger en illusion av lite-lite mindre byst. Diskretare framförallt. Det gillar jag skarpt för jag får världens klyfta även när jag inte använder push-up och det vill jag inte alltid ha. Jag använder nästan bara sådana behås numera..

• Sirili
    pickolina78 skrev 2007-11-19 15:54:06 följande:
    Sirili - Ja det där verkar vara väldigt olika.. Jag har som sagt alltid haft dom "problemen", så det beror kanske på hur jag är byggd rent generellt. Jag vet inte.. Men jag har alltid fått ha västar, skjortor, jackor och dylikt uppknäppta över bysten. Tröjor har jag fått göra tvärtom med, sy in dom i midjan.. Hmm, samma sak med byxor när jag tänker efter.. Jag är nog lite för timglasformad för kläder helt enkelt.. En tjejkompis som har en rakare kropp kan sätta på sig vad som helst och allt passar. Blir lite avis ibland! I-landsproblem!.. Trodde att dom flesta som op till lite större bröst fick samma problem men ack så fel man kan ha.. Jappz, båda är byglisar.. Jag tycker att dom är supersköna och ger en väldigt snygg form. Båda mina är helkupor och utan sömmar, vilket gör att dom blir snygga under tycker jag. Den förminskande effekten får man pga att dom trycker isär brösten lite vilket gör att det blir mindre put och mindre klyfta. Det ger en illusion av lite-lite mindre byst. Diskretare framförallt. Det gillar jag skarpt för jag får världens klyfta även när jag inte använder push-up och det vill jag inte alltid ha. Jag använder nästan bara sådana behås numera..
    Jo, är väl olika som sagt. Kanske du är ganska kort och smal över axlarna med?... Handlar väl om proportioner som allt annat, hur kläder sitter på en.

Har du alltid haft stor byst eller?... Ändå har du op de ännu större, eller? Jag hänger inte riktigt med som du märker!

**Kram**
  • pickolina78

Sirili - Ja, proportioner.. Min kompis och jag har samma klädstorlek och är lika korta/långa men kläder är som gjorda för hennes proportioner..

Ja min historia är lite förvirrande..

Jag var 163cm, vägde 50-52kg och hade C75. Med implantat så fick jag DD75. Jag tog ut implantaten efter 3år och har nu naturliga bröst igen.. Fast då jag även gått upp i vikt så har mina naturliga bröst ironiskt nog hamnat på F75.

Svar på tråden Bröstförstoring 11