Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
ok...då är det nog kört att försöka hinna op sig innan bröllopet, vill ju vara relativt ihopläkt innan dess! Gifter mig 31 maj och ammar ju fortfarande...
Sirili - FUSK! Haha.. Nä, skämt åsido. Blir lite avis. Jag har aldrig kunnat knäppa skjortor, västar, kavajer eller jackor..
Nu är det lättare än förr då många skjortor och västar är i strechiga material men oftast går det ändå inte eller så ser det ut som att knapparna ska ploppa loss vilken sekund som helst.. Men så har jag alltid upplevt det. Innan implantaten, med implantaten och nu efter implantaten. Men det är uppenbarligen väldigt olika det där..
Samma sak med tyngden, jag upplevde mina implantat rätt så tunga.
Gällande Triumphs minimizers..
Dom är jättesköna men inte direkt förminskande. Däremot så är min PrimaDonna minimizer faktiskt lite förminskande.. Jag tycker att det är ganska skönt med en behå som gör klyftan lite mindre. Vill inte känna mig som en bystdrottning "all the time"..
Båda är i vilket fall sköna och snygga under kläderna..
Sirili - Ja det där verkar vara väldigt olika.. Jag har som sagt alltid haft dom "problemen", så det beror kanske på hur jag är byggd rent generellt. Jag vet inte.. Men jag har alltid fått ha västar, skjortor, jackor och dylikt uppknäppta över bysten. Tröjor har jag fått göra tvärtom med, sy in dom i midjan.. Hmm, samma sak med byxor när jag tänker efter.. Jag är nog lite för timglasformad för kläder helt enkelt.. En tjejkompis som har en rakare kropp kan sätta på sig vad som helst och allt passar. Blir lite avis ibland! I-landsproblem!.. Trodde att dom flesta som op till lite större bröst fick samma problem men ack så fel man kan ha..
Jappz, båda är byglisar.. Jag tycker att dom är supersköna och ger en väldigt snygg form. Båda mina är helkupor och utan sömmar, vilket gör att dom blir snygga under tycker jag. Den förminskande effekten får man pga att dom trycker isär brösten lite vilket gör att det blir mindre put och mindre klyfta. Det ger en illusion av lite-lite mindre byst. Diskretare framförallt. Det gillar jag skarpt för jag får världens klyfta även när jag inte använder push-up och det vill jag inte alltid ha. Jag använder nästan bara sådana behås numera..
Sirili - Ja, proportioner.. Min kompis och jag har samma klädstorlek och är lika korta/långa men kläder är som gjorda för hennes proportioner..
Ja min historia är lite förvirrande..
Jag var 163cm, vägde 50-52kg och hade C75. Med implantat så fick jag DD75. Jag tog ut implantaten efter 3år och har nu naturliga bröst igen.. Fast då jag även gått upp i vikt så har mina naturliga bröst ironiskt nog hamnat på F75.