Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Kolla den här länken ang. hängsbröst efter amning, är plastikkirurger som gjort en undersökning om det:
www.aftonbladet.se/kvinna/article1193646.ab
oooh shit! Jag har bokat en op tid hos Plastikakademin den 29 mars!!! Nu blir det av!!! Ca 2 månader innan bröllopet, då har man (förhoppningsvis) läkt ihop ordentligt och det är ingen fara att bada på bröllopsresan!
Är nervös redan nu! Mest för smärtan men även för eventuella komplikationer... Undrar hur man kommer må dagen innan...huuu!!
Godmorgon!
Ja det känns superspännande! Och som sagt lagom med tid innan bröllopet! Vill ju helst inte känna mig som en invalid då!
Jag ska på konsultation efter alla julhelger kom vi överens om, jag ammar ju fortfarande lite på nätterna men känner att mjölken börjar ta slut nu, så vi tar en konsultation runt februari när brösten fått sin normala "slappa" form!
Enligt dem kan man göra en bröstop 3-6 månader efter avslutad amning beroende på hur stor skillnad man haft på brösten. Och med tanke på att jag knappt ökat en halv kupa nu när jag ammat så var det inga problem att göra en op ca 4 månader efter avslutad amning!
Längtar till efter trettonhelgen, då ska jag ringa och boka tid för konsultation! Jag funderar på att kanske ta lite mer än jag tänkt från början... Vill inte att det ska bli för litet ju...och jag är ju rätt lång och bredaxlad... Kanske blir runt 375-400 istället!..
är det ngn som har erfarenhet av östersjökliniken? läkaren heter Disa Lidman, är hon bra?
jag ska dit på konsultation och sedan op. de använder mentor inplantat, är det bra?
ska använda droppformade eftersom mitt problem är att jag är helt platt "över brösten" ska väl lägga dem under muskeln eftersom jag vill att det skall se naturligt ut.
Hej allihop.
Hade ni några bra bh-länkar?
Tror jag har kollat alla som jag fått, men nästan INGEN har min stl 70E!!! :(
Eller 32DD som det är i usa och uk. Få butiker tycker jag att det är som har det med, 70DD finns ibland och det funkar ju... Men det är väldigt få modeller... Skulle vilja ha nått riktigt snyggt...