Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Hej hej! Jag ska göra lyft+förstoring på tisdag iiiiiiih! Det ska bli jätteroligt. Ska göra på Citadellkliniken i Landskrona. Någon som vet någon mer som gjort där? (Har själv blivit rekommenderad dit av vänner)
Nu kanske jag blir lynchad, men man hör sällan/nästan aldrig om några som opererat sig på Lidingökliniken. De få jag har läst om på andra forum har inte varit nöjda, tyvärr. Visst är priserna olika, men resultaten kan också bli olika. (Nu menar jag inte att dyrare alltid är bättre). Som jag alltid sagt: gå på flera konsultationer!
Fasen vad stavfel då.... Ni får ursäkta!
J A G skrev 2007-11-15 02:27:27 följande:
Lycka till shakynose!!! Vad ska du ha för inlägg, var ska du op.?
såg ju nu att du redan skrivit var... Men hur mycket ska du lägga in, modell?
Sirili
Lutar mer och mer åt VK...10000 är mkt pengar men som sagt så är det viktigaste att man blir nöjd och att risken för komplikationer är mindre! Om man nu skulle råka ut för en kapselbildning, står dem för hela operationen då, om man tagit denna försäkring för 3000 kr? Vad säger dem om kvaliteén på hallongelé? En del säger livstidsgaranti och en del säger att de måste bytas ut efter 10-15 år...och att man måste gå på kontoll varje år för att se så att de är hela?
Vad säger de förresten om amning på VK? Hur lång tid ska man vänta efter amning innan man op? Jag ringde Lidingökliniken för ett par dar sen och hon svarade att mjölkproduktionen ska ha slutat och sen ska man vänta ytterligare en månad efter det...