Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Jag har funderat på att "puffa upp" dom gamla kära välstekta äggen...;)
Min syster gjorde det för ett gäng år sen...och hon fick problem med att dom sprack upp och läkte dåligt...:/
Livrädd för att råka ut för något liknande...någon som har någon klinik att riktigt rekommendera?
Hur är det om man vill göra det i england?
Har även sett att man kan göra det i lettland mm.?
Sirili - Det där är vad alla tabeller brukar skriva och vad expediterna oftast säger.. Vilket jag tvärt nekar till, det stämmer ej!
Nu har jag ännu större bröst idag men på den tiden då jag hade just dom storlekarna, dvs D-DD-E så kom jag underfund med att dom är väldigt olika. DD är inte alls motssvarande E i svenska storlekar som alla påstår.
Jag brukade bara handla i vissa butiker, där dom förstod skillnaden och tog in sina behås i både DD och E och jag kan lova dig att dom inte alls är likvärdiga. Från början kunde jag bara ha DD men efter ett par kilos viktuppgång kunde jag tvärtom bara ha E. Gudskelov att det finns vissa få butiker som förstått skillnaden.
Jag tror dock att det där börjar sprida sig nu då även vanligare butiker/kedjor har börjat ta in storleken DD, samtidigt som dom även har D och E. I samma modell menar jag ju så klart.
Förresten, i en av dom gamla trådarna handlade en tjej lite från nätbitiken figleaves. När hon handlade efter deras storlekstabell (standard) fick hon skicka tillbaka allt och beställa den storlek hon har här i Sverige istället.
Var o träffade Jonas Röjdmark och pratade lite om framtida op. Det jag nu inte fick nåt riktigt svar på var: Vad händer med mitt eget bröst? alltså blir det implantat + mitt bef eller kommer det att helt omsluta sig om implantatet?
Jag har nu 75B och vi kollade på 310cc som max. Tyckte själv att ett runt 280 var ok men det kanske blir för lite..gud så svårt det här var...hade tänkt mig mera men då kommer de nog bli alldeles för stora. Vill ju inte ha några ballonger utan lite mer fyllighet än nu.