• Sirili

Bröstförstoring 11

Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!

• Svar på tråden Bröstförstoring 11
  • sweetface

hej på er! :)

en fråga: vad tror ni en operation med gelehallon på eriksbergs skulle kosta? nån som har en aning?

God Jul på er! :)

• Sirili
    gabbe skrev 2007-12-19 13:25:37 följande:
    Tycker absolut att du ska fixa ett konto på den sidan. Är över 500 medlemar nu! Jättekul och disskutera och kolla runt på andras resultat tycker jag!Jag kan maila bilder om du vill, din adress?Kram
    OK. Min adress är iaf: snabella@spray.se

(Jag har jobbat mkt och haft fullt upp den senaste tiden - därför sent svar.)

**Kram**
  • Sirili
    Swing skrev 2007-12-20 21:53:50 följande:
    MariaoPer: Volymen på ett bröst i 85D motsvarar 80E eller 75F. Det är stort. Förstår att det är tungt och jobbigt, för 'äkta' bröst känns mycket tyngre än implantat. De flesta har ju implantaten bakom muskeln(=delvis bakom, om man ska vara mycket precis) och muskeln håller fast implantatet så att det inte känns tungt. Äkta bröst är ju oftast lite mer oformliga i storleken och så. Jag har 75D med implantat och min väninna 75D/E äkta bröst. Vi upplever dem väldigt olika. Jag bär mina med stolthet och dom ser inte alls stora ut. Hon skäms, tycker det är jobbigt och vågar inte gå på massage och kroppsbehandlingar eller på annat sätt riskera att någon förutom hennes make ser henne naken.....
    PRECIS så upplever jag det med!

Jag har nu 75E, och hade 75B/liten C förut, och upplever de konstigt nog inte ett gram tyngre än mina gamla, små bröst - konstigt nog! .-) Och de ser helt proportionerliga ut till min kropp, inte alls "för stora", mer åt det "lagoma" hållet. Då jag är i badhuset är det ingen som titar 2 gånger då jag är utan kläder, de ser ut som helt normalstora vanliga bröst ser ut.

Är suuupernöjd - känner mej mkt kvinnligare än innan op! Va nu 6 mån sen jag op mej, har bakom bröstmuskeln.

Så visst är det en otrooolig skillnad på hur man själv upplever stora naturliga bröst och stora sillisar!

Jag tycker absolut inte stora bröst i sej är något att eftersträva, men för min del handlar det om att jag känner mej mer kvinnlig nu än då jag förut va nästan platt. För mej är bröst = kvinnlighet.

**Kram**
  • Sirili

Thailand 08 skrev 2007-12-19 09:19:27 följande:

Sirili: Det är en hel klänning,inte topp & kjolVille inte ha en vit,men sen hittade jag denna och tyckte bandet bröta av så fint så det fick bli den.Men åter till ämnet:vet inte om jag ska ha silikon eller koksalt fyllning.Tänkte bara ett lyft först men det blir ju sånna ärr!!
    OK, då förstår jag. Snyggt iaf!!

Mitt råd ang. implantat är geléhallon soft touch - bl.a. för att de känns naturligare än koksalt och håller mkt längre.

**Kram**
  • Sirili
    sweetface skrev 2007-12-21 10:49:26 följande:
    hej på er! :)en fråga: vad tror ni en operation med gelehallon på eriksbergs skulle kosta? nån som har en aning?God Jul på er! :)
    Det bästa och enklaste är väl att kolla deras hemsida eller ringa dit. Eller?...
  • Juni2008

Jag skulle ha opat mig där i oktober. Det skulle ha kostat 42000kr. Men jag bytte klinik till Strandkliniken så det blev ingen op på eriksberg.

sweetface skrev 2007-12-21 10:49:26 följande:
    hej på er! :)en fråga: vad tror ni en operation med gelehallon på eriksbergs skulle kosta? nån som har en aning?God Jul på er! :)
  • mallis79

hej.. e ny här :)
    Funderar på att göra en bröstförstoring inom kort!!
    Har läst igenom mycket av denna tråden, och har förståt att ni är mycket pålästa här
    Jag bor utanför göteborg, så har spanat igenom några kliniker i stan.
    verkar vara en hel jungel om vad man ska välja
    Jag är 1,65cm och väger 58kg.
    Min BH stl. är väl mellan A och B
    Ett par mycket tomma och trötta sådana efter mina två barn jag ammat !!

Har funderat på "geléhallon", men vad e skillnaden egentligen Silikon / geléhallon ?? eller e koksalt bättre???

innnanför eller utanför muskeln? vad e bäst?
    och mängd??
    400cc e det för mycket tro?

Ja,man e ju inte så påläst

• mallis79
    gabbe skrev 2007-12-17 13:36:39 följande:
    Jag opererade mig hos Clas Lossing för två månader sen och jag är supernöjd!Jag är även med på plastikkirurgi.mylava.net där det finns bilder på mig före och efter operation. Finns även fler tjejer där som opererat sig hos dr. lossing där, som visar sina före och efter bilder.
    Jag funderar på att op mig där också. var det lång väntetid?
    var det han som valde inlägg, vad som var mest passande för dig eller visste du innan?
    var det ett ok pris? fick du stanna över natten?
    var du på konsultation på andra ställen innan du bestämde dig för Lossing??

Tack på förhand
  • Thailand 08

Undrar vad som är lagom?
    Är 163 lång och väger 56kg.Har nu 75 c/d och vill inte göra dom Super big!Bara lite fyllning till D-kupa ( ligger typ vid gränsen nu)

• Knopan

Hejsan hej!

Såg i en gammal tråd med samma ämne som här...(men det gick inte att svara där). Såg att några hade frågor ang Manne Lithman och huruvida han är seriös eller ej...
    Jag har gjort min bröstförstoring där,för drygt två år sedan,och är jättenöjd!!

Jag valde honom för att jag fick rekommendation om honom från en överläkare på Karolinska sjukhuset. Hoppas nån av er som hade funderingar kan läsa det här

Svar på tråden Bröstförstoring 11