Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
hej på er! :)
en fråga: vad tror ni en operation med gelehallon på eriksbergs skulle kosta? nån som har en aning?
God Jul på er! :)
Thailand 08 skrev 2007-12-19 09:19:27 följande:
Jag skulle ha opat mig där i oktober. Det skulle ha kostat 42000kr. Men jag bytte klinik till Strandkliniken så det blev ingen op på eriksberg.
hej.. e ny här :)
Funderar på att göra en bröstförstoring inom kort!!
Har läst igenom mycket av denna tråden, och har förståt att ni är mycket pålästa här
Jag bor utanför göteborg, så har spanat igenom några kliniker i stan.
verkar vara en hel jungel om vad man ska välja
Jag är 1,65cm och väger 58kg.
Min BH stl. är väl mellan A och B
Ett par mycket tomma och trötta sådana efter mina två barn jag ammat !!
Har funderat på "geléhallon", men vad e skillnaden egentligen Silikon / geléhallon ?? eller e koksalt bättre???
innnanför eller utanför muskeln? vad e bäst?
och mängd??
400cc e det för mycket tro?
Ja,man e ju inte så påläst
Undrar vad som är lagom?
Är 163 lång och väger 56kg.Har nu 75 c/d och vill inte göra dom Super big!Bara lite fyllning till D-kupa ( ligger typ vid gränsen nu)
Hejsan hej!
Såg i en gammal tråd med samma ämne som här...(men det gick inte att svara där). Såg att några hade frågor ang Manne Lithman och huruvida han är seriös eller ej...
Jag har gjort min bröstförstoring där,för drygt två år sedan,och är jättenöjd!!
Jag valde honom för att jag fick rekommendation om honom från en överläkare på Karolinska sjukhuset. Hoppas nån av er som hade funderingar kan läsa det här