BT:s nya regler annonsering m.m.
Okej, då får Johan svara på den frågan istället, då han är den som bäst kan kolla vad som är reklam och inte
Okej, då får Johan svara på den frågan istället, då han är den som bäst kan kolla vad som är reklam och inte
Till 98% kan vi kolla det, eller snarare Johan.
Man ska komma ihåg att det här inte är något som vi bara hux flux kommit på, utan att det faktiskt är mycket pga irritation och förslag från medlemmar här på BT, då reklam har setts som ett stort irritationsmoment. Det är heller inte för att jävlas med medlemmarna, utan för att skapa ett trivsamt forum.
Nej, det är inte bara vad vi TROR. Men som sagt, Johan får svara mer på just den frågan, då det är han som sitter på kunskaperna runt den "processen".
Vad har högskolepoäng med saken att göra?
Fortfarande: reklam = något man tjänar på, tips = något man inte tjänar på. Mycket enkelt.
Nej, folk störs inte av tips utan av reklam.
Precis! Och tycker man att det tagits ett felaktigt beslut i en sådan fråga så kan man överklaga, precis som man alltid kunnat
Det är nånting som jag bett Johan titta över.
Så länge som tipset hör hemma i diskussionen och du har en förklaring på varför du tipsar om just detta företag (dvs inte bara slänger in en länk utan någon förklarande text) och du inte har något att vinna på detta tips, så är det OK.
Jag ska erkänna att det faktiskt är lite oklart även för mig, men har bett Johan titta på det och återkomma
Som sagt: tipsen ska inte försvinna, det är den "dolda" (och illa dolda) reklamen som ska det.