BT:s nya regler annonsering m.m.
Tråkigt att så många reagerar negativt på regler som i stort sett har funnits hela tiden, men som förtydligats och byggts ut lite. Reklam har alltid varit förbjudet i forumet.
Tråkigt att så många reagerar negativt på regler som i stort sett har funnits hela tiden, men som förtydligats och byggts ut lite. Reklam har alltid varit förbjudet i forumet.
Förlåt, missade din fråga. Bildbeskrivningen är svaret, det duger gott.
Då har du varit medveten om dem hela tiden? Om du är här som privatperson utan något ekonomiskt intresse så har ju inte spelreglerna ändrats för dig överhuvudtaget. Tips får fortfarande ges, så länge som det inte kan härledas till egen verksamhet.
Återigen - deltar du som privatperson i forumet så är det OK. Uppsåtet är det viktiga här som sagt.
Du har faktiskt gjort väldigt mycket reklam även om du själv kanske inte reflekterat över det. Det har däremot andra och då måste ju vi göra nånting åt det som du förstår.
Toppen!
Problemet här är ju att du gör (/gjorde) reklam på din sida och därmed gör du alltså indirekt reklam för dig själv när du svarar i fototrådar. Eller hur?
Japp, det reageras det på. Folk anmäler allt som är reklam, oavsett om det är proffs eller amatörer som gör reklam. Vi anmäler naturligtvis också i den mån vi hinner och hittar reklamen.
Om personen bekräftar saker om sin egen verksamhet - ja, då är det reklam.
Vilken hjälp försvinner? Tips får som sagt fortfarande lämnas, det är REKLAMEN som ska bort.
Grejen är (i alla fall i de trådar jag behandlat anmälningarna från) så har du pratat om "mig" och "mitt företag" och "min fabrik" - det är reklam.