Inlägg från: Wretenstam |Visa alla inlägg
  • Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Herre jä..lar vad ni skriver...är det bara jag som inte kommer in eller???

fitforfight:
    Ja du kan tro att jag skratta...satt och drack te och höll på att sätta i vrångstrupen...

soon to be wife:
    Jag ska också göra en secret box, jag ska få hjälp av september 2008 och fitforfight.

helenaoandreas:
    Jag däremot gillar tårtan! Precis min stil, vet du var den är gjord?

September 2008:
    Tack för hostmedicinen!!
    Dagen och kvällen har verkligen varit räddad...och nu lär jag ju överleva natten också Och tack för tapeterna!! U´r the sweetest!

Ida Halmstad:
    Hoppas banden blir bra när dom kommer...det är ju som sagt så jädrans svårt att se på bild hur det överensstämmer med verkligheten. Gött då har alla biljetter! *längtar*

Pidis:
    Gud lite smått avundsjuk på er lilla spadag...skulle själv behöva en
    Hittade ni ngt fint när ni shoppade?

Kram på er allihopa töser!

• Wretenstam

Ha ha...nu känner jag mig lugn som en filbunke!
    Det kan inte gå fel med er andra med mig...

Pidis skrev 2008-02-08 13:22:19 följande:
    HejKollade lite vart mässan ska vara och det ligger ju inte alls på Avenyn som det står. Det ligger på Viktor RydbergsgataMyskoSka kolla exakt vart dete är. Har fixat kartor. Vet nog exakt vart vi ska kör Kollade med en gbg expert *ler*
  • Wretenstam

Om det är den som ligger i galleriet så...*filmsuck* Guuuud va fin!! Måste ge mig ut på jakt efter min...eller så gör jag även den själv...

fitforfight skrev 2008-02-07 20:01:01 följande:
    Hallå !Jag är numera ägare av väldens vackraste Tiara!! Ser ut som en prinsessa!Sen har jag fått hem mina "diamanter" till buketten , pärlor och corsagenålar ifrån wedshop. Supersnygga!!Sen hade jag beställt en tamburin och marackas till Linus påwww.blaelefant.se/ och dom va så himlans fina!Nu väntar jag på mina organsapåsar och min corsett Någon mer än jag som vill till Safari och titta på löshår i Gbg om det blir tid över på Lördag ?
  • Wretenstam

Jag har själv lagt inte lite nya bilder..jag har nu äntligen gjort en layout till inbjudan, vad tycker ni? Tror nog att jag även ska ha ett rosa organzaband som löper längs med den rosa pappremsan...insidan är dock inte klar..måste köpa papper.. återkommer.
    Tycker ni att monogrammet blev för plåttrigt med både &:et och U:et?
    Jag la även in lite förslag på tärnklänningarna..

• Wretenstam

Är du här?
    Är du inloggad på msn? Försökt skriva till dig...
    Ja nu är det inte långt kvar....lääääängtar!

september2008 skrev 2008-02-08 13:33:09 följande:
    sicken tur att vi ska på mässa i morgon så vi kan spana in en massa plus du vet ju att erika ska ju gifta sig före dig. hon kanske vill sälja den sedan *fniss
  • Wretenstam

visst var den häftig?
    Vilken tid viger ni er?

fitforfight skrev 2008-02-08 20:35:32 följande:
    lätt! jag köper det!idag har jag bokat tid till när jag ska på konsultation hos frisören och så passade jag på att boka tid för att slinga håret.själva uppsättningen ska göras kl 09.00 det är väl lagom? eller?
  • Wretenstam

Då är väl 9 perfekt? Då slipper du stressa i alla fall...

fitforfight skrev 2008-02-08 21:12:15 följande:
    kl 15.00 och vi ska fotas innan.
  • Wretenstam

Då är väl 9 perfekt? Då slipper du stressa i alla fall...

fitforfight skrev 2008-02-08 21:12:15 följande:
    kl 15.00 och vi ska fotas innan.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd