Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
Hej vännen!
Hur mår ni? Här är det skit rent ut sagt!!!
Vi var ut och la blommor och tände ljus på platsen i kväll...
Fattar inte...Är arg ledsen och tom allt på en gång...
Kram på dig!
Hej vännen!
Hur mår ni? Här är det skit rent ut sagt!!!
Vi var ut och la blommor och tände ljus på platsen i kväll...
Fattar inte...Är arg ledsen och tom allt på en gång...
Kram på dig!
Håller med...vad vi än gör så får vi inte tillbaka honom så då är det bättre att göra vad han hade velat att vi skulle göra. Men det gör så jävlar ont...fick inte reda på det förrens den 26:e och då hade man ju redan läst HP så det kom som ett slag i ansiktet. Jag vet att man inte ska tänka såhär men jag kan inte låta bli...jag såg honom bara några dagar innan i stan och skulle stannat och sagt hej och gett honom ett julkram. Men jag hade bråttom som attan och tänkte att han får en kram efter jul istället...Nu kan han aldrig få den där kramen för att jag inte kunde ta mig tiden att stanna några minuter...Det hade inte gjort ngn skillnad men på ngt vis så kanske det hade känts bättre än vad det gör just nu..
Jag hoppas att ni får en härlig nyårsafton i alla fall, känner jag "F" rätt så sitter han däruppe lite halvberusad och skålar med oss på tolvslaget.
Kram på er och GOTT NYTT ÅR!
gott nytt år på er flickor!!!
Hej flickor!!
Börjar så smått komma tillbaka till bröllopsplanerandet igen...
Conny har varit hemma i snart 1 månad...Det är jättemysigt på alla sätt och vis men alla rutiner kommer liksom av sig.
Så han är hemma denna veckan också sen jäklar anammar får det vara nog ! Huset ser ut som en röra, sovtiderna är INTE vad dom BORDE vara, matrutiner vad är det???
Nähä skämt å sido...ge mig några dagar till så är jag snart inne i matchen igen tjejer!
Hoppas att allt är bra med er efter jul och nyårs hysteri...
Skickar kram till er allesammans!!
fitforfight
När var det du skulle få klänningen?
Är så nyfiken på hur det blev...har tusen frågor till dig. Det börjar bli hög tid att åtminstone veta vilken klänning jag vill ha...
Om jag har hittat en jag gillar på LilyWedding får Milly lov att göra den då?
Jag är väldigt kluven...det finns så många fina klänningar!
Här är dom som jag gillar mest, vad tycker ni?
www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
www.lilywedding.com/index.php&orderby=pshop_product.product_name&flypage=shop.flypage&product_id=162&category_id=1624&option=com_phpshop&Itemid=1
Oj operation!? Vad har du råkat ut för, inget allvarligt hoppas jag?
Ja mässan hade jag helt glömt av...jag tänkte att jag skulle med men måste ha datumet så att man kan förbereda mannen..
Hur som helst så har jag bil och kan köra eftersom Cevin får åka med (ammar ju fortfarande...). Jag kan ta 3 passagerare.
kollade gamla inlägg...8-10 feb är mässan
Jag har sett den innan och var lite sugen på den...visst är den läcker!!
Kram
Är det bara jag som har problem med uppkopplingen av bröllopstorget???? Det är segt som snor och det bara hänger sig och jäklas...blir snart skogstokig!!!
Det är den jag gillar bäst också...hoppas bara att dom kan göra den...*håller tummen*