Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
Välkommen!
Välkommen!
Välkommen!
Fasen vad surt...vad gör du nu då?
Vi kommer antagligen anlita Nya Bäckakrogen med maten och han som håller i trådarna är från början konditor så han sa att han även gör tårta om jag vill..vill se en bild på hur den ser ut innan jag bestämmer mig.
Tjena brudar!! (BRUDAR...ha ha vitsigt... )
Nu har jag också beställt biljett!!
Jag har bil och kan köra, eventuellt tar jag med Cevin. Ammar fortfarande men han tar flaska också - tänker mest på tuttarna, vill ju inte att dom exploderar. Har ingen pump men det kanske går ändå...
Jag vill bara poängtera att jag har världens sämsta lokalsinne, så jag hoppas att någon annan har koll på vart vi ska...
J Fick ditt mess men såg inte det förrän nu så jag svarar här
Jag kan i morgon, men Conny jobbar kväll så det blir lite knivigt med kidsen...Men om det blir ngt i morgon kan vi träffas hemma hos mig om ni vill?
Kram flickor!
Tjenixen på er!!
Då blev beslutet lätt...Cevin stannar hemma. Och jag kan få hänga av mig mammarollen för några timmar och bara vara Lotta, skönt!
Jag kör men ni måste lova att hjälpa mig med vägen, blir så panikig när jag inte hittar...
Ja, jag röstar också på den 2:e hos dig fitforfight!
Casper ska ha hit en kompis i eftermiddag och jag känner nu att det blir lite mkt på en gång. Och så vill jag ju såklart se klänningen
För övrigt så måste jag berätta att (är så stolt över mig själv!!) jag är nu nere på 82,5 kg från stadiga 87 kg!!
Äter inget godis eller sötsaker, ingen läsk. Äter nyttig mat och regelbundet, var 3:e timme. Är ute och går på morgnarna och är i väg på gymmet ca 3 ggr i veckan, och nu äntligen börjar jag se resultat... Jag vet...tjat tjat - men jag är såååå glaaaad!!
Kram på er flickor!
Ah det är ju suveränt!!
Kan du ta med den är du supergullig!!
För er som vill ha en inbunden bok med era bröllopsbilder har jag den perfekta sidan:
www.fotobok.com/index.html
www.gordinegenbok.se/index.jsp
Här var också ngt...vet inte vilket som är bäst eller billigast, tyckte bara att det var en superbra idé.
Wohoooo!
Jag kan knappt tro det...BÅDA barnen ligger i sina sängar och SOVER!!! Idag är jag en lycklig mamma