Helt spontant utan att tänka på priset så känner jag för henne på mässan...jag gillade henne.. Nu har jag ju inte träffat den andra. Men jag fastnade för det hon sa att dom ser till att ta sådana när "moment" foton...sådana där som inte är uppstyltade det gillar jag! Som sagt jag gillade henne starkt och hon verkade veta vad hon pratade om...men det är ju också 5000 kr. tål att funderas på.
Ida Halmstad skrev 2008-02-10 21:40:23 följande:
Måste ha rådHar ju bokat en fotograf men är helt osäker nu efter att ha pratat med hon vi pratade med på mässan.Den förra fotografen skulle ha 2.700 för fotografering, redigering, material och då får man 20 bilder i vanligt litet format samt dessa på en cd skiva. Endast dessa 20, inga mer bilder.Sen den jag pratade med på mässan hade ju antingen silverpaket eller guldpaket och silverpaketet som jag fastnade för det innehåller fotografering 4-5 timmar. En bok med 41 sidor (80-100 bilder) redigerade bilder samt att man får alla andra bilder på en skiva, dock ej redigerade, Endast de bilder som finns i boken är redigerade (80-100 bilder). Hon tar inget att komma ner till halmstad från gbg, detta paket kostar 5000 kr.vilket låter bäst ??? jag irriterar mig över att jag inte får alla bilder av den första fotografen men visst hon är ju billigare....!!!