Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

klart, e man kreativ så går d hehe...plus jag har ju inget annat och göra...

• Majsis2008

Hej tjejer. Kallt idag...blir och åka ner till gymet idag. E inte så motiverad, men jag måste....går hellre ner och går där i värmen eller ror lite...

Vart förutom tradera och glitter kan man hitta diadem? funderar på ett med lite bling i eller med parlor inte riktigt bestämt. Rätt smalt...

• Majsis2008

En fråga till nu när jag ska göra om inbjudningarna....skriver ni era önskningar till presenter i inbjudningarna? Vi ska ju ändå bara önska oss resepresentkort...tänkte m man kunde skriva nåt fiffigt rim på ena sidan om detta....ska ha en liten låda där folk kan lägga i d...så slipper man tiden med att öppna presenter, fast klart e ju trevligt d med...

• Majsis2008

mmm ska bara se vad man kan hitta på, får använda dom grå...

• Majsis2008

ooh, ja ajg vet inte vad som händer med musiken för våran del...m2b skulle fråga en arb.kamrat som varit dj men han tar ju aldrig tag i nåt! morr. vill oxå hyra dj in a box, men d e är även en saftig peng för hela helgen...

• Majsis2008

Astriden, hur har du lagt upp det med musiken då? Ska ni ha en lista för mingel, en får mat, och en sen för dans?

• Majsis2008

beror ju på om du ska ha lösnaglar eller bygga på dina toppar...lösnaglar tycker jag känns konstigt....men tror d kommer bli sånt för mig, sparar in lite på att bygga naglar haha...

• Majsis2008

Jo klart musiken är viktig, ska ju tilltala alla...

• Majsis2008

jag tror jag vet hur jag ska göra med musiken. det kommer inte vara en massa oväsen om man säger så förräns d e party party, så ska blanda gammalt med nytt. tror jag vet vilken låt jag och älsklingen ska dansa till med...om vi nu ska göra d haha

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2