Göteborgsbrudar 2008 del 2
klart, e man kreativ så går d hehe...plus jag har ju inget annat och göra...
klart, e man kreativ så går d hehe...plus jag har ju inget annat och göra...
Hej tjejer. Kallt idag...blir och åka ner till gymet idag. E inte så motiverad, men jag måste....går hellre ner och går där i värmen eller ror lite...
Vart förutom tradera och glitter kan man hitta diadem? funderar på ett med lite bling i eller med parlor inte riktigt bestämt. Rätt smalt...
En fråga till nu när jag ska göra om inbjudningarna....skriver ni era önskningar till presenter i inbjudningarna? Vi ska ju ändå bara önska oss resepresentkort...tänkte m man kunde skriva nåt fiffigt rim på ena sidan om detta....ska ha en liten låda där folk kan lägga i d...så slipper man tiden med att öppna presenter, fast klart e ju trevligt d med...
mmm ska bara se vad man kan hitta på, får använda dom grå...
ooh, ja ajg vet inte vad som händer med musiken för våran del...m2b skulle fråga en arb.kamrat som varit dj men han tar ju aldrig tag i nåt! morr. vill oxå hyra dj in a box, men d e är även en saftig peng för hela helgen...
Nu har jag beställt ett diadem på www.tiaror.se. Nummer 164
Astriden, hur har du lagt upp det med musiken då? Ska ni ha en lista för mingel, en får mat, och en sen för dans?
beror ju på om du ska ha lösnaglar eller bygga på dina toppar...lösnaglar tycker jag känns konstigt....men tror d kommer bli sånt för mig, sparar in lite på att bygga naglar haha...
Jo klart musiken är viktig, ska ju tilltala alla...
jag tror jag vet hur jag ska göra med musiken. det kommer inte vara en massa oväsen om man säger så förräns d e party party, så ska blanda gammalt med nytt. tror jag vet vilken låt jag och älsklingen ska dansa till med...om vi nu ska göra d haha