Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

ja jag med, därför jag aka ha en tjejkväll med min värdinna, tärna och kompisen som gifte sig i helgen och planera dom sista detaljerna....

jag ska skicka mina 13 feb...så får alla dom till alla hjärtans dag....blev inga hjärtfrimärken,utan vovvarna, passade bra med bakrunden till kuverten hehe

• Majsis2008

ja jag tycker d e ok och skicka ut dom nu....så folk kan planera ordentligt,

• Majsis2008

ja, d e väl 7 veckor som e standard eller nåt...har velat skicka dom länge...hehe

• Majsis2008

samma här, alla vet ju om d och många som ser fram emot det...men nu får dom det svart på vitt...

• Majsis2008

ja, d finns bild på dom i galleriet....alla e olika och vill inte lägga ut alla på nätet hehe...

ja jag visste direkt, rött e min färg, svart med men d blir rött och vitt, plus m2b e arsenal fan så då blev d deras färger....

• Majsis2008

hehe satt och kollade på vårat festprogram nu, d är ju klart haha...vet inte om jag ska ha en intervju med oss med, har ju en presentation av oss bara

• Majsis2008

nu ska jag bara komma på hur framsidan ska se ut, har köpt enkla vita kartongpapper, funderar på att skriva h och m med kalligrafipenna...men vet int eom man ska ha nån bild på med....har ju massa mirandanallar innuti...

• Majsis2008

hahaha....ja d kan ju även bli liverpool, och d e ju svågerns lag så då blir dom nöjda haha

• Majsis2008

samma som aybee....om du kan tänka dit lite utanför i torslanda så e zenithgården billigare, men vet dock inte med fotbolls cuper och sånt...

• Majsis2008

samma som aybee....om du kan tänka dit lite utanför i torslanda så e zenithgården billigare, men vet dock inte med fotbolls cuper och sånt...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2