Göteborgsbrudar 2008 del 2
ja, d e sant astriden. Jag vet att alla våra bröllop kommer bli bra, men jag e rädd jag kommer bryta ihop om nåt inte blir som jag vill dagen innan med t.ex dukningen som jag har i huvet och så...
ja, d e sant astriden. Jag vet att alla våra bröllop kommer bli bra, men jag e rädd jag kommer bryta ihop om nåt inte blir som jag vill dagen innan med t.ex dukningen som jag har i huvet och så...
nej herregud klart man inte gör...men man har ju ändå nån press i huvet....
nu har jag tråkiga nyheter, eller hur man ser d...jag kan inte va med på lördag i alla fall....
ska hjälpa ett par kompisar att flytta....och så blir d lite fest på kvällen....morrrrrrr
AyBee, vi ska ha våran fest på zenithgården....e hur bra som helst, finns bilder i mitt galleri...
vad irreterande det börjar bli att bt krånglar varje dag....
vi ska göra själva, har en kock i familjen. Blir buffé. Sen finns alla möjliga glas, bestick, porslin, skålar, kaffekoppar o s v....för 120 pers. Sen även en bar som man kan använda tror jag, förutom handfatet där...
nej, men uppvuxen där, bodde där från 4år till 21....mamma o pappa bor kvar, vart bor ni?
nu e d dags för jobb....
aybee vi får prata idéer om ni bestämmer er för zenithgården...det kostar 2500 lörd-sön...men betalar du 500 till så får du fredagkväll garanterat om d inte är nåt inbokat...
AyBee, jag känner likadant och jag gifter mig i maj. Men d kommer lite smått...d som är högsta prioritering är att få ut inbjudningarna nu....
usch ont i nacken, d e lite slitsamt på jobbet, och är så trött, och slarvat med träningen nu, vill ner och träna idag, men vet int eom jag orkar, och lägenheten ser ut som fan, jag orkar nada...
jösses astriden, d går snabbt med 2 månader.
Har ni fått många som tackat jag och så nu då?
Spännande att få se din klänning....
jag vill hitta skor, inte för dyra för vita skor är nåt jag vet jag inte kommer använda så ofta...och inte höga....har kollat på ellos och la redpute, finns bara höga....morr...när börjar dom med vita skor i affärerna, menar d e väl runt studenten antar jag....