Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Goddag

ja, d e jätteirreterande med att Bt slutar funka runt halv ett och sen framåt....förstår inte varför dom inte fixar d, tycker synd om annonsörerna på denna sidan som betalat och inte kan visa sina saker..

Idag fick jag min tiara/diadem. jättesött

• Majsis2008

Jag har ju bokat en brudbåge..vet dock inte om jag ska ha den, för jag tror den bara är i vägen för oss...folk ska ju ändå se oss när vi sitter och äter...

åh jag vill ha den sista adressen så jag kan skicka mina inbjudningar, nästa vecka SKA dom ut...

• Majsis2008

Nilsa: Ja, det skrivs mycket om allt mellan himmel och jord...

har alla av er FB?
    jag har lagt ner det för jag e så trött på att få mail på mail om superwall och så vidare....

• Majsis2008

Hur många av er här ska åka till t-land eller d-mark och handla dom roliga dryckerna?
    vi/m2b ska väl åka ner med kompisen/arna i slutet av april...blir nog en hel del handlat, han har tänkt att han ska köpa 50 flak...hehe han vill väl ha över sommaren sen med själv...
    undra hur många bag in box man ska köpa, ska även köpa vodka i bag in box...

• Majsis2008

godmorgon...kom inte in på bt på hela dagen igår. morr

tycker d e helt sanslöst detta, tycker mest synd om annonsörerna...man tappar intresset mer och mer....

jag kan också rekomendera lillsessan...

• Majsis2008

åh vad jag vill flytta till huset som e till salu brevid kompisarna....gillade kompisarnas hus massor. men känns som d inte är dags för hus ännu...får ta bröllopet först...

åh hoppas d kan hända nåt kul i helgen....

• Majsis2008

hej!
    Idag e d ju bättre väder ja, får se om d blir promenad....ska åka hälsa på m2b sjuka faster på sjukhuset....sen vet jag inte kanske åka ut och kolla på nån present till min mamma, men vet inte vad man ska ge henne, hon har ju allt...får bli nåt i alla fall efterosm jag glömde av och ringa henne på födelsedagen, kom inte ihåg vilket datum, dumma mig...

sen blir d nog melodifestivalen eller singstar med min bror förhoppningsvis och min goa brorson....

• Majsis2008

godmorgon brudar. Kors i taket. Nu har man kunnat gå in på bt i snart 2 dygn utan problem...peppar peppar....

Melodifestivalen igår tyckte jag var sådär. Amy Diamonds låt var ju bäst, INTE Christer Sjögren. Hatar hans falska dansbandssmile....och vilken jävla låt....nä usch

Får stryka ett namn från listan då det paret har gjort slut...som d ser ut nu i alla fall....

• Majsis2008

mrsD.....min sover med...han brukar inte sova såhär länge, så han e väl dålig eller nåt, bakis hehe

• Majsis2008

hmm ja d e tråkigt...har smygit hela morgonen men inte nu...nu får han gå upp snart....annars kommer han vara seg hela dagen hehe

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2