Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

hej, idag är d bättre.

Plander för helgen....idag blir d och åka storhandla strax, sen hem och lämna det, sen till Ikea och titta lite, sen hämta kött vi beställt. Sen hem och hämta hunden jag passar, sen i eftermiddag ska jag till allum och kolla på doppresent och sen när jag kommer hem ska jag städa....

Lördag: Dop uppe i Lilla Edet

Söndag: Hem och hälsa på min förra sambos och hennes kille och deras nyfödde, sen köra svärisarna till landvetter så dom kommer iväg till thailand, gottegrisar

• Majsis2008

hej tjejer. Usch vilket regn och sånt idag. Man är väldigt trött på detta nu, man undrar hur mycket vatten d finns där uppe....

Idag ska vi på dop, och har mina misstankar att d även blir bröllop, vet int ehur jag reagerar då. För jag får aldrig vara först med nåt i min vänskapskrets känns det som....så jag kommer ng bli besviken för d.....

men men vi får se...

• Majsis2008

jaha, så e man hemma från dopet, som också blev bröllop som jag misstänkte. Hade det hur enkelt som helst hehe...

• Majsis2008

Ja, vilket underbart väder....idag skulle jag åkt och hälsa på en kompis, men är nog inte så smart och köra bil nu så tidigt, kom hem 3 inatt efter en kväll på hard rock, fan vad kul, och killar fattar inte man e upptagen, trots att jag t o m höll glaset med vänster hand, jaja jag säger då d, dom får gärna hålla på men jag vet vart gränsen går...

vill åka in till panduro för jag köpte ör lite kort, men vi får se....

• Majsis2008

hej.
    Nej astriden d var inget jag kunde dela med sig, för d var väldigt enkelt. Dom hade inte ens fina kläder eller nån fest. Tråkigt anser jag....

vad kan man skriva i inbjudan när vi önskar oss resepresentkort? vill ha en liten rolig dikt på insidan. Har gjort 15 stycken nu, bara 6 st till som ska göras...

• Majsis2008

Finns bilder på vad jag sysslat med i helgen i mitt galleri

• Majsis2008

tack, e rätt nöjd ändå med inbjudningarna....nu vill jag bara få ut dom....

• Majsis2008

jag vill bara skicka mina inbjudningar, men ska vänta till den 12/13 februari.

hehe jag e lite mallig typ, för jag vet jag får mycket finare bröllop än mina kompisar som gifte sig i helgen, ville ju varit först men nu får jag mycket finare...

sen pratade jag med pappa igår, e bra att ha han på volvo. Han har kontakter på volvo och volvomuséet så han ska kolla vad han kan få låna, eller d är ju nån som kommer köra, och det kan kanske kosta som max 500 och då är d ingen timpeng, så jag hoppas han kan hitta nåt, finns t.ex en gammal volvolastbil, den första som byggdes för 80 år sen...sen även en gammal buss, hade oxå varit bra för då kan alla som e med på rådhuset åka med i den och dricka lite champange på den....åh känns så kul att d kan finnas en speciel transport med....weeiiii

• Majsis2008

Jag tycker med det är kul med bröllop precis som dig astriden. Man vill ju ha d bäst, och hittills är d jag som får d inom min vänskapskrets, usch man känner sig hemsk...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2