Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

godmorgon tjejer....

aybee, tråkigt med lokalen....hade också velat ha fest på ett slott men finns inget på nåt av ställerna vi är uppvuxna på...vill d ska knyta lite till oss.

Astriden: dom tablettaskarna är så söta..lagerhause har mycket fint pill hihi...

imorrn ska jag skicka inbjudningarna....aaaaahhh!!!

• Majsis2008

det tycker jag att ni gör rätt i...

• Majsis2008

Astriden: ja det ser jättemysigt ut....är d för två personer d priset?

malasya lockar inte mig direkt, jag vill nog till thailand om vi får råd, det vill säga om vi inte åker med hans familj till new york nästa år...

• Majsis2008

ja new york har jag aldrig varit och inte i thailand heller, men eftersom vi kommer åka på höst/vinerhalvåret så vill man kanske ha värme...men hade varit en upplevelse, får se vad vi har råd med hehe

• Majsis2008

hahaahha
    har suttit och kollat på you tube nu, på jeff dunham, han e grym buktalare, och så rolig, framförallt achmed the dead terrorost...

• Majsis2008

åh nice astriden. Grattis på födelsedagen!

usch ska jobba övertid idag...vet inte vad jag gett mig in på...käns i hela kroppen...nu har jag föröskt allt med att få tag i min kusins adress...nu får han vänta lite till på sin inbjudan för dom andra skickar jag idag.....

• Majsis2008

För jag behöver kompen så jag kan vara ledig innan bröllopet och sen åka iväg på smekmånaden oxå, men den har jag lite längre tid och spara till, har redan 32 timmar i min bank men ändå...alltid bra med lite till

• Majsis2008

astriden: har du bokat upp alla helger som kommer nu? menar du kan ju råka åt för möhippa närsom snart hehe...

fattar inte hur man ska få ihop sidorna...lr e d som mrsD sagt snyggare om man har text på båda sidorna i ett festprogram?

• Majsis2008

ja, då ska jag göra att dom skrivs ut...jag är ju redan klar med dom bara skrivas ut...får bara numrera sidorna så pappa vet hur han ska lägga upp d...

nu e inbjudningarna postade!!!!!fick sista adressen äntligen av kusinen...slarver....

dags och åka till jobbet 12 timmar framför mig...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2