För mycket är aldrig tillräckligt.
Stockolm är underbart vissa dagar, solen strålar från en fin blå himmel och termometern visar på 7 grader. Vissa ställen är helt vindstilla och andra är det full storm så det är lite knepigt att ta en långpromenad.
Vad fin din lägenhet låter Zea!
Om en vecka går jag också över 100 kvm strecket, hoppar från ca 81 till 111 kvm. Packade ett par kartonger till i går, massa kökssaker som jag inte kommer använda under veckan. Hittills är det 26 kartonger packade som står fint staplade längst en vägg här.
Lapinette
Hoppas allt går bra, är det idag du börjar IVF? *håller tummarna*
Gemma
Jag jobbar inte på fredagarna men igår kändes bättre, men det kan bero på andra saker... Middagen blev inte av för att min chef inte kunde gå. Hoppas på att det funkar bättre nästa gång!
Nu har jag precis varit på akupunktur igen och snart ska jag till frissan för klippning och slingor. Trött på att vara vinterblek och ha vintermörkt hår. Andra brukar beskriva det som guldblont på vintern jag tycker bara det ser tråkigt ut.
Ikväll blir det däremot stor middag så dagens svåraste beslut blir vilken klänning jag ska ha (och skor såklart) klädseln är mörk kostym så jag har massor med klännigar att välja mellan.
Hur ser era helgplaner ut?
Bortsett från middagen ikväll har jag inte så mycket planer. Ska bruncha på Haga Norra på söndag, hoppas vädret håller i sig tills dess.