Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

För mycket är aldrig tillräckligt.

Iza - den 12 januari och en flicka
    Margaux - den 13 januari kl 14:28 och en pojke
    Amelle - den 12 januari och en flicka
    Lapinette - den 15 janari och en pojke
    Förhoppningsis - den 14 januari och en pojke
    Gemma - den 17 januari och en pojke

kopierade hela listan på våra gissningar så vi har den och slipper leta sen

• förhoppningsis

bara att inse att de flesta av oss redan har förlorat, eller får gissa igen.

Min nya gissning får nog bli i morgon dvs 16 och en pojke
    men vem vet, tävlingen kanske redan är avgjord...

• förhoppningsis

Nu ska jag iväg och träna och sen handla mat till ikväll.
    Min bror och hans sambo kommer över på tacomiddag fast utan tequila. Resten av dagen ska jag ägna åt att städa ut gamla skolböcker, rättfall och proppar som ligger i travar. Käns så defenitivt färdigt med skolan nu när jag slänger dem.
    Kanske borde elda upp dem under rituella former eller något bara för sakens skull...

• förhoppningsis

Amelle
    Ja till kjol är det nästan ett måste med klackar om det inte är heldagsvandringar på schemat då blir det ballerinas eller sneakers.

Hittade ett par skor, gick lättare än vad jag trodde och de var dessutom på rea. De var i mocka men det lär knappast vara snöslask i London så det ska nog gå bra, lite imprengeringsspray så blir det kanon.

Har ställt in champangen på kylning nu, trots att temat är tacomiddag för ikväll så tänkte jag att vi tar lite champange innan, har inte avslöjat för min bror + hans sambo att jag fått ut examen och dessutom fått jobb.

Hur ser era planer för kvällen ut då?

• förhoppningsis

Träna så här års är inte lika kul, alla hurtiga "efter nyår börjar mitt nya liv" männsikor som fyller träningslokalen till sista plats. Köerna till lunchpassens populära pass är långa och då trycker ändå SATS in mycket folk per pass...

Ja champange tycker jag är bra, dessutom åker mannen till London tidigt i morgon bitti så kommer jag efter 1 dygn senare.

• förhoppningsis

Frågade på Ströms men de har sina nerpackade i källaren eftersom de är på ordinarie pris. Jag var välkommen tillbaka senare. Har inte kollat på NK än, vet att de fanns där förut men inte helt säker på att de är kvar.

• förhoppningsis

Amelle
    Ja jag får kika efter den i London, vore väl en bra souvenir att ta med mig hem. Vet ju ungefär vad den kostar här så jag kan ju jämföra.

Är också totalkass på att stryka, gör det bara i absoluta nödfall. Försökte mig på att stryka min vita skortklänning i somras men den såg värre ut efter än innan. Hopplöst att få axelpartierna fina!

Lapinette
    blev det någon ny mobil?
    Har funderat länge på att köpa en men jag hittar aldrig någon som känns så där Wow den här ska jag ha, så jag väntar lite till

Gemma
    Å vad bra att sjukhuspersonalen har ändrat sitt beteende! Måste kännas jätteskönt och klart lugnare för er. Vad snällt att de ändrade datum för jordnötens beräknade ankomst, de måste verkligen ha blivit chockade när ni sa ifrån så tydligt.
    Måste erkänna att jag inte alls belv sugen på saltad och torkad torsk, håller mig nog till de olika suffleérna istället. Det är en så perfekt dessert, lagom stor och inte för tung.

Räknas inte Mary Janes som högklackade? Vet att de finns i ett flertal olika klackhöjder och även nästan platta. De finns tom som foppatoffla numera
    www.crocs.se/page/produkter/produkt

Har den dåliga vanan att alltid gå i klackar vilket har resulterat i att mina trampdynor är helt misshandlade. Sen jag började med ballerinas på sommaren har jag återfått en del av känseln. Kommer ihåg sommaren jag var 15-16 och jag traskade runt i Paris 8 timmar i klackar, som tur var så var det modernt med lite bredare klack då.
    Fast jag håller nog inte med om att man inte tittar på vad folk har på fötterna, brukar se rätt fort om folk har snedtrampade klackar eller slitna skor.

Japp det var jag som skrev om dykning, man får inte dyka om man är gravid. Kan tydligen vara farligt för barnet på något sätt, kommer inte ihåg hur men troligen något med kvävehalterna i blodet.

Trevlig kväll på er

• förhoppningsis

Idag är vädret rent för hemskt, det regnar massor och ser inte ut som att det tänker sluta närmaste timmarna.
    På schemat idag står det bara packa inför London och gå på bio men om jag inte kommer ut kommer jag bli vansinnig.

• förhoppningsis

god morgon Lapinette
    Nej det är väl som med allt annat när man är gravid. Vet man inte att man är gravid kan man inte läggas till last för det man gör under tiden.

• förhoppningsis

Vet bara inte riktigt vad jag ska göra inne hela dagen.
    Ja vist är det lämpligt att åka dit nu med ett lägre pund, hoppas det hinner ner ännu mer innan i morgon!
    Måste växla lite pengar idag, brukar vilja en slant i rätt valuta och sen kör jag det mesta på kreditkort så det får gärna dyka vidare på fredag med.

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.