För mycket är aldrig tillräckligt.
Lapinette
Lider också en total brist på glamour nu, vädret är hemskt och kreditkorten är maxade så det blir till att inte göra något alls.
Var på Sats och tränade igår och sen gick jag till frissan vilket var väldigt nödvändigt då jag har skjutit upp det aldeles för länge. Måste ha så långt hår som möjligt över balsäsongen så det går att sätta upp ordentligt.
Har ännu inte hört något om
- examen
- lägenheten
- jobbet
dvs allt jag väntar på, börjar bli väldigt trött på att inte veta och känslan av att inget händer.
Izunia
Oj vilken tråd, patetiska försök av fotografen att försöka förklara sig! Såg att ni fått lite bilder iaf, hur känns det? Är ni nöjda med kvaliten? Spännande att få följa din graviditet nu när Gemmas jordnöt snart är ute. Har ni ett arbetsnamn?
Gemma
Ingen jordnöt idag heller? Blir lite nyfiken då du brukar ha varit inne och skrivit långa inlägg på morgonen innan jag kommer upp. Enl kl på BT är de skrivna mitt i natten... Kan vara så att du har lite annat att göra än att hänga här, men håller tummarna ändå!
Kissa hela tiden + myggjakt låter inte som en harmonisk sömn, förstår helt vad du menar med att du är van vid sömnavbrott. Kan du sova något på dagarna?
Amelle
Hur trivs ni på söder då? Var sats söder bra? Ni bor i studentlägenhet eller något sånt va, eller har jag rört till allt? Under tiden ni bor på söder borde ni prova att äta på Bistro Süd om ni inte redan har gjort det. Brukade äta där under min tid på söder och tyckte det var något helt annat än söders vanliga utbud.
Gemma igen
Folk säger att tiden efter beräknat datum bara sniglar sig fram. Att alla ringer bara för att höra om man fortfarande är hemma gör tydligen inte saken bättre, måste vara väldigt stressande! När en av mina vänner gått 1 vecka över tiden tog vi en snigelpromenad vid Brunnsviken, jag var lite orolig och frågade iett om hon inte kände något. Hade ingen lust att vara själv med henne där ute om hon började föda barn. Allt jag hört om första barns förlossningar som oftast tar många timmar och det faktumet att vi faktiskt inte var mer än någon km från centrala Stockholm verkade som bortblåsta.
Binder de fast händerna på mammorna under kjejsarsnitt?? Så fruktansvärt barbariskt!! Varför det? Ok är det akutsnitt kanske de inte hinner vänta på att bedövningarna ska ta lika länge men är det inte bättre att ge henne full dos lustgas eller något. Skulle få mardrömmar efter en sådan berättelse! Låter klokt att läsa på så man vet vad som händer och är lite förbered om det blir snitt.
Hihi vad det gäller sex säger alla väninnorna samma sak, sex är nästan det sista de tänker på! Att ens försöka komma i stämning var ett skämt men det var bara att bita ihop och försöka med alla knep de kunde. Som en tjej sa, "jag har aldrig i hela mitt liv velat att det ska vara över på 3 sek, nu var det min högsta önskan. Mannen fick order om att vara mycket snabb"
Glittertyg och hemmagjorda mobiler, pyssligt värre! Lägg gärna upp lite bilder så vi får kika på ditt "kokongande".