Margaux, vad tråkigt med er relation. Men jag instämmer med Gemma, verkligen starkt av dig att våga säga något och inte bara rulla på av gammal vana. Tittar man sig omkring så finns det ju MÅNGA relationer som skulle må bra av ett avslut eller paus, men där de inblandade inte vågar eller vill av olika anledningar. Jag hoppas att jag kommer tillhöra den modiga skaran om jag skulle känna likadant.
Förhoppning, just det, du har ju storkalas att se fram emot ikväll. Kom ihåg skvallret, du är ju jurist så du vet att du har källskydd :) Har inte testat Mackmyra men jag är ingen whiskeytjej ? skulle gärna vara dock, det är ju coolt att ta en virre istället för en töntig tjejdrink. Jag började bra sist vi var ute då jag drack två whiskey sour, det var faktiskt himla gott, men så gillar jag ju också sura saker och har svårt för sliskiga drinkar överlag. Till skillnad från mannen som alltid dricker Cosmos, jordgubbsdaiquiris, eller piña coladas. Detta är en källa till ständig glädje för mig, som ni kanske förstår. (I rättvisans namn ska det väl tilläggas att hans favoritdryck nog ändå är öl).
Gemma, det var alltså ?min? guldsmed som berättade detta om Tiffany-fattningen som jag vill ha. Först såg jag fattningen hos Tiffany's och blev förtjust och ställde in mig på att köpa vigselringen där, men så visade de sig att den modellen endast fanns i platina och rödguld, och jag vill ha vitt guld. Så hittade jag en liknande fattning hos ?min? smed, inte en exakt kopia, men han sa iaf att inspirationen hämtade Tiffany från en 1920-tals fattning som Bulgari gjorde en gång i tiden.